برداشت گندم از مزرعه آموزشی وتحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید از برداشت 110 تن گندم از مزرعه آموزشی و تحقیقاتی این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اقلید، جواد گرامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید گفت: 110 تن گندم از 20 هکتار زمین های مزرعه آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید برداشت شده است.

وی اظهار داشت: به منظور کسب درآمدهای غیر شهریه ای و تحقق سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در جهت افزایش درآمدهای غیر شهریه ای، 20 هکتار از زمین های زراعی مزرعه آموزشی و تحقیقاتی واحد اقلید به زیر کشت گندم رفت که خوشبختانه موفق به برداشت بیش از 110 تن گندم شدیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید افزود: اکنون با برداشت بیش از 11۰ تن گندم مرغوب و واگذاری آن به سیلوهای دولتی، زمینه مناسبی برای فعالیت‌های در آمدزایی غیر‌شهریه‌ای در راستای بهره‌ مندی از استعدادهای این واحد دانشگاهی فراهم شده است.

وی تصریح کرد: گندم از نظر میزان تولید و سطح زیر کشت مهمترین محصول کشاورزی ایران در مناطق مختلف کشور است و از نظر اقتصادی و تأمین غذای اصلی مردم اهمیت فراوانی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید گفت: علاوه بر کاشت گندم، بیش از ۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید زیرکشت نخود بوده که به فراخور سررسید زمان بهره برداری، برداشت خواهد شد.

گرامی اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با تکیه بر توان کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در زمینه تولید منابع در آمدی غیر از شهریه دانشجویی گام های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022704

وب گردی

وب گردی