مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 13 مرداد

«حضور ۳۵۰۰ عضو هیات علمی در سامانه طرح پایش و هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون سراسری»  از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز سیزدهم مردادماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

حضور ۳۵۰۰ عضو هیات علمی در سامانه طرح پایش

3500 نفر ا استادان دانشگاه آزاد اسلامی باید به سامانه طرح پایش مراجعه کرده و با توجه به تخصص خود، نظام موضوعات را مطالعه و تعدادی را انتخاب کنند.

اجرایی‌سازی «شهر تاب‌آور» در قطب پدافند غیرعامل کشور

فرهیختگان در گفت‌وگویی با لاله فرهنگ‌متین مدیر پروژه پدافند غیرعامل واحد تهران‌شمال از برنامه‌های عملیاتی این واحد در حوزه امنیت، اجتماعی و غذایی خبر داد. او در این عنوان اعلام کرد: با نظر به ظرفیت علمی و فنی واحد، فعال‌سازی حداکثری ظرفیت‌های علمی در مشاوره پروژه‌های پدافندی با دستگاه‌ها و سازمان‌ها، بازنگری سند ایمنی و امنیت غذایی و همچنین دبیرخانه علمی کنگره دوسالانه ایمنی و امنیت غذایی به درخواست سازمان پدافند غیرعامل کشور به واحد تهران‌شمال داده شده است و محوریت برگزاری جلسات هم‌اندیشی در این خصوص را با سایر سازمان‌ها مانند وزارت بهداشت، انستیتو تحقیقات غذا و سازمان دامپزشکی و غیره دارد.

صندوق رفاه چشم‌نگران پاییز

این گزارش روزنامه فرهیختگان بررسی کرده‌ است از ابتدای سال تاکنون صندوق رفاه دانشجویان، سازمان امور دانشجویان، وزارت علوم و حتی روسای دانشگاه‌ها چقدر به نبود تسهیلات و تاخیر در پرداخت آن و پایین آمدن سطح امکانات این بخش اذعان کرده‌اند.

مهم‌ترین عناوین امروز سیزدهم مردادماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون سراسری

سازمان سنجش در این عنوان روزنامه آفرینش در اطلاعیه‌ای خطاب به داوطلبان کنکور اعلام کرد: فریب برخی افراد و مؤسسات سودجو و کلاهبردار را نخورند. در متن این اطلاعیه آمده است: برخی از افراد و مؤسسات سودجو و کلاهبردار با انجام تبلیغات واهی و با سوءاستفاده از نام عنوان مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور و با جعل آرم سازمان از طریق شبکه های مجازی، رسانه های شنیداری و دیداری، رسانه های مکتوب اقدام به جلب اعتماد و فریب داوطلبان و خانواده های آن‌ها می‌کنند. سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی، به اطلاع داوطلبان و خانواده های ایشان می‏‌رساند که ادعای این افراد و مؤسساتی که چنین ادعایی را مطرح کرد، کذب محض بوده و هیچ یک از مسئولان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، همکاری با هیچ مؤسسه‌ای ندارند.

افزایش رشته‌های مقطع دکتری پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران

پرویز رشیدی رنجبر معاون ارتباطات و امور بین‌الملل پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در این عنوان روزنامه آفرینش از افزایش شمار رشته‌های دکتری به 61 رشته برای پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی 99-98 خبر داد و گفت: در سال گذشته نزدیک به 50 رشته دکتری و شماری رشته کارشناسی ارشد و در 3 رشته کارشناسی پذیرش دانشجو وجود داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023578

وب گردی

وب گردی