اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نمی دهیم

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: نباید اجازه دهیم، اراذل و اوباش به عاملی به هتک حیثیت و شکستن اقتدار نیروی انتظامی تبدیل شوند، فرصت عرض اندام به آنها را نمی دهیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار ایوب سلیمانی در گردهمایی سراسری فرماندهان روسا و معاونان ناجا به موضوعاتی از جمله کاهش تصادفات، جان باختگان و مصدومان ناشی از سوانح رانندگی و نیز ارتقای امنیت اخلاقی با محوریت طرح های ناظر 1، 2 و 3 پرداخت.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به شرفیابی فرماندهان نیروی انتظامی به محضرمقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اظهارکرد: بنده تمامی فرمایشات ایشان طی 20 سال گذشته را مطالعه و تحلیل محتوا کرده ام و به نکته مثبتی رسیدم و آن این است که ایشان قدردان نیروی انتظامی بوده اند.

وی ادامه داد: معظم له همیشه مصداقی، کلی، موضوعی و مقطعی از ناجا تقدیرکرده اند اما این فرمایشات یک تفاوت اساسی با قبل داشت که قطعا برآیند انباشت همه ارزش ها، تجارب، دانش ها و عملکردها در طول سالیان بوده و بسیار مهم است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به چنین جمع بندی برسند و ایشان فرمودند که بنده هدف گذاری و جهت گیری شما را قبول دارم، شما در حال حرکت و پیشرفت هستید.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا در ارتباط با کلیت حرکت قطار عظیم نیروی انتظامی دغدغه ای ندارند، گفت: خدا را شاکر هستیم که حرکت ما مورد تایید ایشان است و ما باید از مقام معظم رهبری، قدردان باشیم که بر کار ما نظارت دارند، حکم می دهند، قضاوت و هدایت می کنند.

وی گفت: معظم له از ما انتظار دارند که در پیش برندگی و پیش روندگی اهداف انقلاب اسلامی به ایشان کمک کنیم بنابراین در این راستا نباید وظیفه مداری عمل کنیم بلکه باید مطالبه گری کنیم چراکه ما ثقل و محور کار در حوزه های مربوطه، هستیم.

سردار سلیمانی گفت: یک نگاه رسالت محوری، مجاهدت گونه و حرکت انقلابی اقتضای آن، این است که ما خود را گوش به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می دانیم و هرآنچه در توان داریم باید به کار بگیریم تا در اجرای منویات و دستورات ایشان موفق عمل کنیم.

جانشین فرمانده ناجا گفت: ما هیچ مبهماتی به صورت جدی نداریم تمامی راه و روش ها را می دانیم، ما باید به دنبال رویکرد، ابزار و سازکار جدید باشیم.

وی تاکید کرد: همه با هم باید در راستای فرامین، انتظارات و اعتماد روزافزون مقام معظم رهبری(مدظله العالی) کار کنیم و با برنامه ریزی اصولی، طرح اقدام خوب و مناسب پاسخگو باشیم.

سردار سلیمانی درباره موضوع امنیت اخلاقی، گفت: اخیرا طرح ناظر 2 در ویدئو کنفرانسی با حضور فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد که دستور ابلاغ سراسری آن را دادند و این طرح در تمامی اماکن عمومی با جزئیات اجرا می شود.

وی عنوان کرد: در تمامی اماکن، ناظران ما حضور دارند و مخاطب ما در این طرح، مسئولان اماکن هستند بنابراین در این راستا ما باید مطالبه گری کنیم.

جانشین فرمانده ناجا درخصوص طرح ناظر 3 گفت: کارهای عملیاتی آن انجام شده و از سوی دیگر این طرح در استان ها به صورت پایلوت انجام شده که نتیجه آن مطلوب بوده است بحمداله در آینده ای نزدیک نیز این طرح ابلاغ خواهد شد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: خط تماس ما با مردم، خط سالم پلیس خدمتگزار، آگاه، حرفه ای، قاطع و در شأن پلیس تراز جمهوری اسلامی ایران است.

سردار سلیمانی ادامه داد: امروز بحمداله هماهنگی خوبی با وزرات کشور و شخص وزیر کشور داریم که در بحث سرقت و نیز تصادفات رانندگی بسیار به ما کمک کرده اند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم، اراذل و اوباش به عاملی به هتک حیثیت و شکستن اقتدار نیروی انتظامی تبدیل شوند، فرصت عرض اندام به آنها را نمی دهیم؛ اراذل و اوباش قبل از خودنمایی شناسایی و در صحنه با آنها برخورد شود.

سردار سلیمانی به تشکیل پلیس امنیت اقتصادی اشاره کردو گفت: با تشکیل این پلیس اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: مبارزه با قاچاق کالای اساسی باید از مرز تا مرکز به درستی مدیریت و مورد اهتمام ویژه قرار دهند؛ پلیس امنیت اقتصادی از زمان تاسیس تاکنون، بیش از 40درصد ظرفیت ما را در مبارزه با قاچاق کالا افزایش داده است.

سردار سلیمانی درباره اقدامات انجام شده در حوزه مواد مخدر، تصریح کرد: بحمداله امسال کشفیات ما در این حوزه بسیار مطلوب بوده اما باید اولویت هایی که با تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تطابق صد درصدی دارند مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

جانشین فرمانده ناجا گفت: مبارزه با شبکه های گسترده مواد افیونی، جلوگیری از توزیع آن بین مردم، جمع آوری معتادان متجاهر و... از جمله مواردی است که با تدابیر معظم له تطابق دارد و باید در این خصوص اهتمام ویژه ای صورت بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025626

وب گردی

وب گردی