قهرمانی دختران تکواندوکار دانشگاه آزاد اسلامی البرز در المپیاد رزمی کشور

در مسابقات المپیاد رزمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور به میزبانی واحد بروجرد، تیم تکواندوی دانشجویان دختر البرز قهرمان کشور شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، مسابقات که در رشته های تکواندو و کاراته با حضور 13 تیم از استان های فارس، آذربایجان غربی، تهران، کرمانشاه، سیستان و بلوجستان، گیلان، همدان، قزوین، یزد، لرستان، البرز، قم و واحد علوم و تحقیقات در بروجرود برگزار شد، تیم دختران تکواندوکار دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و استان لرستان با کسب 4 طلا، یک نقره و 2 برنز مشترکا بر سکوی قهرمانی کشور ایستادند و تیم تهران با کسب 2 طلا، 2 نقره و 2 برنز دوم شد و قزوین نیز با کسب یک طلا، یک نقره و 3 برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در تیم تکواندوی دختران واحد کرج که با سرپرستی مهران محجوب و مربیگری مهنوش مظلومی در این مسابقات شرکت داشت زهرا سلگی، کیانا اخوان، هانیه بخشی و فائزه حاتمی طلا گرفتند و مریم ریاضی با مدال نقره و ساحل الله وردی و زهرا اسماعیلی نیز با مدال برنز از میدان مسابقه بیرون آمدند.

لازم به ذکر است در این مسابقات 13 تیم شرکت کننده با بیش از 118 ورزشکار در دو رشته کاراته و تکواندو به رقابت پرداختند که در رشته کاراته نیز لرستان اول، کرمانشاه و تهران مشترکا دوم و علوم و تحقیقات نیز سوم شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028230

وب گردی

وب گردی