کارهای فکری و معرفتی باید در واحدهای دانشگاه آزاد افزایش یابد/ راه‌اندازی مرکز مشاوره امین در واحدها

نشست تخصصی و تبیینی با موضوع آئین‌نامه آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست تخصصی و تبیینی با موضوع آئین‌نامه آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسعلی رستمی مدیریت قرآن و عترت، دکتر عبدالمجید طالب تاش رئیس پژوهشکده قرآن و عترت و مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در این چهار استان در واحد اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با بیان اینکه کار فرهنگی جزو واجب ترین کارهاست، گفت: اهمیت کار فرهنگی و بحث پوشش، عفاف، حجاب، رفتار و در حقیقت شئون فرهنگی در گستره وسیع فرهنگ کار ویژه تلقی می شود و کار پراهمیت و همه جانبه‌ای است.

وی به دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری اشاره کرد و گفت: مسئولیت اجرای این دستورالعمل بر عهده همه مدیران و دست اندرکاران است و همه در قبال آن مسئول هستند.

کلانتری با تاکید بر اینکه باید کارهای فکری و معرفتی را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: باید مقاله نویسی، نمایشگاه‌های مفهومی ویژه حجاب و عفاف، همایش های دانشجویی و کرسی های آزاداندیشی برگزار شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان به راه‌اندازی مرکز مشاوره امین در واحدها تاکید کرد و گفت: مشاوره دینی، اخلاقی، درسی و ازدواج باید در این مراکز انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029241

وب گردی

وب گردی