برپایی همایش سرمایه گذاری بورسی در واحد رشت

همایش آشنایی با سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد رشت، این همایش با حضور بیش از 400 نفر از اساتید دانشگاه، تحلیل گران بازار بورس ، کارکنان سازمان های مختلف و دانشجویان رشته های حسابداری، مدیریت و سایر علاقمندان برگزار شد.
مهدی خشنود از تحلیل گران این حوزه و استاد دانشگاه هم گفت: در بازار بورس می توان حتی با سرمایه کم ورود کرد که نوسان قیمت ها در بازار بورس بیشتر از قیمت ها در بازار عادی است.
این تحلیل گر بورس با بیان اینکه بازار بورس خطر پذیری دارد افزود: 2 نوع سرمایه گذاری در بورس وجود دارد، مستقیم و غیر مستقیم که به افراد مبتدی و غیر حرفه ای توصیه می شود از سرمایه گذاری غیر مستقیم و خرید سهام صندوق های سرمایه گذاری برای ورود به بازار بورس استفاده کنند.

محمدرضا مهرانفر یکی دیگر از تحلیل گران ارشد بازار سرمایه گذاری ادامه داد: بیشتر بنگاه های سرمایه گذاری مشکلات مالی دارند که می توان با فراهم کردن زمینه مشارکت در سرمایه، رکود و مشکلات آن ها برطرف کرد.
غلام رضا محفوظی تحلیل گر ارشد بازار سرمایه گیلان هم در این همایش در خصوص مزایای سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار سخن گفت و افزود: سرمایه گذاری در بورس، ریسک خودش را دارد و باید برای تصمیم گیری های خود در نوع سرمایه گذاری به نکات دقیقی توجه کنیم.
وی تاکید با بیان اینکه اگر بورس نبود امکان نداشت ما سرمایه گذاران خرد به بازار ورود کنیم گفت: با تجمیع و تجهیز منابع و تخصیص سرمایه در شرکت های مولد به صورتی که سرمایه گذاری به تولید منتهی شود، ذخیره ای دراز مدت برای درآمد خواهیم داشت.

انتهای پیام

کد خبر: 1030134

وب گردی

وب گردی