ثبت‌نام ۴۸۰ نفر از حوزه انتخابیه تهران/نام‌نویسی وزیر اسبق ارتباطات و محجوب

سومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس صبح امروز (سه‌شنبه) در حالی در فرمانداری تهران آغاز شد که استاندار تهران اعلام کرد: تاکنون ۴۸۰نفر از تهران ثبت نام کردند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، سومین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز(سه‌شنبه) در ساختمان شماره دو فرمانداری( مجموعه چهل سرای مصلای تهران) آغاز شد.

استاندار تهران از ستاد انتخابات فرمانداری بازدید کرد

ساعت ۹:۴۳: انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران صبح سه‌شنبه با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران در جریان روند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

وی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری تهران اعلام کرد: تاکنون ۴۸۰ نفر ثبت نام شده داریم که از آن رقم ۱۸ درصد زن و ۸۲ درصد مرد هستند.

«علیرضا محجوب» دبیرکل خانه کارگر و نماینده اصلاح طلب مجلس نیز از جمله چهره های پارلمانی بود که امروز با حضور در فرمانداری تهران نام خود را در فهرست داوطلبان آوردگاه ۹۶ ثبت کرد.

محجوب: به دعوت خانه کارگر در انتخابات ثبت نام کردم

وی در جمع خبرنگاران درباره حضور خود در انتخابات مجلس یازدهم، گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاباتی بسیار دشوار خواهد بود. ان شاءالله در جریان انتخابات پیش‌رو رقابت بسیار دشواری را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: امیدوارم آحاد مردم با وجود همه گرفتاری‌ها، مشکلات و دلخوری‌هایی که دارند، بتواند غالب خواسته‌ها و اعتراضات خود را در کسانی پیدا کنند که کاندید می‌شوند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه علت دشواری در انتخابات پیشرو از این جهت است که هم میزان شرکت کنندگان موضوع مهمی است و هم تاثیر گذاری تصمیمات اقتصادی در این ایام و همچنین افزایش قیمت‌های بنزین، ارز و کالاها فضای منفی ایجاد کرده است، اظهار داشت: ممکن است برخی به اصل مجلس و کارکرد آن نگاه مثبتی نداشته باشند.

محجوب تصریح کرد: امیدوار بودم همکاران دیگری از مجموعه کارگران همچونحسین کمالی برای دوره یازدهم مجلس کاندید شوند اما در مجموعه کارگری آنهایی که شایستگی و توانایی بیشتری نسبت به من داشتند، هیچ کدام نپذیرفتند در جریان انتخابات پیشرو کاندیدا شوند.

وی با بیان اینکه من به دعوت از خانه کارگر و کارگران جهت ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم حضور یافته‌ام، گفت: از همه کارگران کشور دعوت می‌کنم که فعالانه در انتخابات پیش رو حضور یابند و طبق رسمی همیشگی‌مان اعلام می‌کنیم هر کارگری که کاندید شود، برحسب بررسی‌های که انجام می‌دهیم و ارزیابی‌های مربوط به میزان رای آوری او، از او حمایت کنیم.

دبیر کل خانه کارگر با تاکید بر اینکه تشکیلات خانه کارگری وظیفه خود می‌دانند که در مجلس بعدی افرادی را به نمایندگی از خود به مجلس بفرستد، افزود: ما هم از مردم می‌خواهیم که با صندوق‌های رای قهر نکنند وهم از افرادی که در خود احساس می‌کنند که توانایی رقابت را دارند دعوت می‌کنیم که در انتخابات پیش رو داوطلب شوند.

محجوب در رابطه با اهداف و برنامه‌های خود در مجلس یازدهم، بیان کرد: مجلس پیش رو کار سختی در پیش دارد. معیشت مردم در وضعیت دشواری قرار دارد و اقشار مختلف نیازمند رسیدگی‌های خاص هستند و این رسیدگی قطعا باید مورد توجه نمایندگان منتخب مردم باشد.

وی با بیان اینکه نخستین اولویت مجلس آینده زندگی و معیشت مردم است، افزود: اولویت‌های بعدی سازمان دادن به امور مختلف اقتصادی از جمله بودجه و موضوعات دیگر خواهد بود.

دبیرکل خانه کارگر تاکید کرد: اساس ما باید این باشد که برای حل مشکلات مقطعی پول ملی کشور را فدا نکنیم بلکه ارزش پول ملی را حفظ کنیم؛ فقرا با پول ملی پایش می‌شوند، نیازی نیست ما به کسی پول بدهیم بلکه باید تلاش کنیم قدرت خرید مردم کم نشود.

محجوب در خصوص طرح برخی انتقادات از عملکرد مجلس و تنزل جایگاه مجلس، گفت: به عنوان مرجع قانون گذار جایگاه مجلس هیچ تنزلی نیافته است اما ممکن است در افکار عمومی مجلس دچار کاهش جایگاه شده باشد. اما این که بگوییم مجلس دهم قدرتی نداشته اما مجالس گذشته قدرتمند بوده اند حرف صحیحی نیست چرا که اتفاقی در عرصه قانون گذاری پیش نیامده است.

* ثبت نام وزیر اسبق ارتباطات

رضا تقی‌پور وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات و عضو شورای عالی فضای مجازی که سابقه حضور در شورای شهر تهران را هم دارد برای شرکت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران ثبت نام کرد.

کد خبر: 1044792

وب گردی

وب گردی