مقدمات آزادی ۶ مددجوی جرائم  غیرعمد فراهم شد 

 در جلسه هیات امنای ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان مقدمات آزادی 6 مددجوی غیرعمد با بدهی ۸۰۰ میلیون ریال فراهم شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید عبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان گفت: در جلسه هیات امناء ستاد دیه استان که صبح امروز در محل دفتر حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری استان و نائب رئیس هیات امناء ستاد با حضور اعضاء برگزار شد، با پرداخت بدهی ۶ پرونده مطرح شده به میزان ۸۰۰ میلیون ریال موافقت کرد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تعداد موجودی مددجویان جرائم غیرعمد استان از قبیل تصادفات منجر به فوت و ایراد صدمه بدنی، محکومان مالی، عدم پرداخت مهریه و نفقه در سطح زندان‌های تابعه استان تا کنون: تعداد ۷۵ نفر است.

وی ادامه داد: بدهی این ۷۵ نفر بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال است که واجد شرایط کمک در سطح استان سیستان و بلوچستان در زندان هستند که محکومان مهریه بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

سجادی افزود: تعداد آزادی مددجویان جرائم غیرعمد استان از قبیل تصادفات منجر به فوت و ایراد صدمه بدنی، محکومین مالی، عدم پرداخت مهریه و نفقه در سطح زندان‌های تابعه استان از اول سال جاری تا کنون: تعداد ۷۶ نفر است؛ که با توجه به برگزاری جلسه فوق و مطرح شدن تعداد ۶ پرونده تعداد افراد آزاد شده از اول سال جاری تا کنون به تعداد: ۸۲ نفر افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045381

وب گردی

وب گردی