آخرین فرصت ثبت‌نام در کنکور ۹۸ اعلام شد

آخرین فرصت ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد و بیست‌وپنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ساعت ۲۴ امروز ۲۸ آذرماه اعلام شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از شنبه ۱۶ آذرماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و داوطلبان تا دوشنبه ۲۵ آذرماه برای این ثبت‌نام فرصت داشتند، اما طبق اعلام حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش این مهلت به منظور رفاه حال بیشتر داوطلبانی که در بازه زمانی فوق موفق به ثبت‌نام نشدند، تمدید شد.

بنابراین داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور تنها تا ساعت ۲۴ امروز، پنجشنبه ۲۸ آذرماه ۹۸ فرصت دارند ضمن مطالعه دفترچه راهنمای آزمون، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

با توجه به برگزاری آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز‌های پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی؛ کارت ورود به جلسه این آزمون در روز‌های ۲۵ تا ۲۷ فروردین ماه سال ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1046240

وب گردی

وب گردی