خلق حماسه‌های ملی با بصیرت افزایی و بینش عمیقِ دانشجویان

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر بصیرت افزایی و بینش عمیق در جامعه به وسیله دانشگاه ها شکل بگیرد، می توانیم حماسه های بیشتری همانند ۹دی را رقم بزنیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی سروری مجد مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: اگر قرار باشد تمامی نیروها برای ترساندن دشمن، یکی از ابزارهای آن نظامی است اما ابزارهای دیگری مانند فکر و اندیشه وجود دارد؛ اگر مردم ایران در حماسه ۹دی بصیرت و اندیشه نداشتند، دشمن در جریان فتنه شکست نمیخورد.

وی افزود: مقام معظم رهبری بر انقلابی گری تاکید دارند تا مردم مسیر را بشناسند و راه را اشتباه نروند؛ متاسفانه برخی به دنبال بستن با کد خدا بودند که جریان برجام همه چیز را اشکار کرد و به بصیرت افزایی مردم افزود.

سروری مجد ادامه داد: ما در کنار پیشرفت نظامی، به پشتوانه علمی و فکری نیز نیاز داریم جای آن دانشگاه است؛ سند اسلامی شدن دانشگاه ها باید در دانشگاه پیاده شود تا بصیرت افزایی و اندیشه محوری در دانشجویان شکل بگیرد.

وی در پایان گفت: اگر بصیرت افزایی و بینش عمیق در جامعه به وسیله دانشگاه ها شکل بگیرد، می توانیم حماسه های بیشتری همانند ۹دی رقم بزنیم و همواره در برابر فتنه ها بیدار باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056976

وب گردی

وب گردی