ایجاد ارتباط مستمر و صمیمی مسئولان دفاتر نهاد رهبری با مخاطبان در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: مسئولان دفاتر رهبری باید ارتباط مستمر، صمیمی و توأم با اعتماد را با مخاطبان خود همچون دانشجویان، اساتید، اعضای هیأت علمی، کارکنان، تشکل های دانشجویی حفظ کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نخستین نشست سراسری مسئولان استانی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی که امروز در مجتمع حافظ این دانشگاه برگزار شد، گفت: خدا را شاکریم در مجموعه­ ای توفیق خدمت داریم که به چند جهت به ارزشها و مبانی متصل است. از یک طرف به واسطه طلبگی، لباس امام زمان (ع) به تن داریم و نمایندگی دین در فعالیت ها را برعهده داریم و از طرفی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هستیم و به ولایت متصلیم. همچنین در محیط ارزشمند و فاخر دانشگاه ها که نسل جوان در آن حضور دارند، فعالیت می کنیم. مخاطبان جوان در حال رشد نعمت بزرگی هستند که باید قدردان باشیم و تلاش خود را دو چندان کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی با بیان اینکه شرایط فعلی جامعه برای مسئولان دفاتر رهبری در قیاس با دوران گذشته از پیچیدگی های خاصی برخوردار است، اظهار داشت: از اینرو ضرورت تلاش برای حضور با تدبیر و همه جانبه و همچنین مجهز شدن به ابزارهای لازم احساس می شود و باید به خداوند توکل کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تأکید بر فشار همه جانبه نظام سلطه بر جامعه انقلابی و ملت مؤمن ایران بدون در نظر گرفتن مرزهای اخلاق، خاطرنشان کرد: تلاش دشمنان این است که مردم را ناامید، خسته و بی اعتماد کنند به طوری که در مقابل نظام بایستند. رویکرد دشمن، رویکرد ناراضی کردن و به تقابل کشاندن مردم است.

وی تصریح کرد: ارتباط با مردم و حضور در دلهای مردم قدرت اصلی روحانیت است و تا زمانی که ارتباط قلبی مبتنی بر اعتماد مخاطب با روحانیون به وجود نیاید، نباید انتظار حمایت و پشتیبانی مردم از نظام در مواقع حساس و بحرانی را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی ادامه داد: مسئولان دفاتر رهبری باید ارتباط مستمر، صمیمی و توأم با اعتماد را با مخاطبان خود همچون دانشجویان، اساتید، اعضای هیأت علمی، کارکنان، تشکل های دانشجویی و ... حفظ کنند.

وی با اشاره به دیدار جمعی از نمایندگان ولی فقیه در استانها با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: ایشان در این دیدار تأکید کردند که اقتدار شما روحانیون ناشی از انتساب به من نباشد. اقتدار شما باید از ارتباط قلبی و محبتی با مردم باشد. ایشان تأکید داشتند که به طور مرتب در جمع مردم، جوانان و خانواده های شهدا باشید.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، گفت: مقام معظم رهبری همچنین با اطمینان قلب و با صلابت فرمودند که با درنظر گرفتن همه جوانب به آینده خوشبین و امیدوار هستم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی اظهار داشت: به واسطه تغییرات خوبی که با انتصاب دکتر ولایتی به عنوان ریاست هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در این دانشگاه ایجاد شده، دفتر نهاد رهبری در این دانشگاه تأسیس شد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پایان تأکید کرد: ان شاءالله توفیق جلب رضایت امام زمان (عج) و نائب ایشان را داشته باشیم و بتوانیم دست جوانان و نخبگان را در انس با دین و انقلاب اسلامی بگیریم و همراه کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057019

وب گردی

وب گردی