لزوم تربیت نیروهای متعهد و متخصص درراستای اسلامی شدن دانشگاه‌ها

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی بر تربیت نیروهای متعهد و آموزش افراد متخصص در جهت اسلامی شدن دانشگاه ها تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت خجسته حضرت خدیجه کبری (س) و روز پرستار جلسه‌ای با حضور سیروس صابری مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، جمعی از مسئولان و هیأت رئیسه دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان برگزار شد.

صابری در این جلسه با گرامیداشت یوم الله 9 دی گفت: مردم فهیم و ولایت مدار ایران در این روز به یاد ماندنی و حماسه ساز به بصیرت واقعی رسیدند.

وی با برشمردن برخی از ویژگی های شخصیتی و منحصر به فرد امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، نقش استادان و مسئولین دانشگاه را سازنده و کاربردی دانست.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با مهم دانستن امر تربیت نیروهای متعهد و آموزش افراد متخصص در جهت اسلامی شدن دانشگاه ها، ارتباط و تعامل خوب مسئولان و کارکنان خدوم دانشگاه با مدیران و مسئولان شهرستان را از نقاط مثبت ارزیابی کرد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استهبان الگویی مناسب برای دانشگاه های سراسر کشور خواهد بود.

در پایان این جلسه مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی از بخش های مختلف دانشگاه از جمله کتابخانه شهید رابع و سالن ورزشی سیدالشهداء بازدید کرد و با حضور در یادمان شهدای گمنام و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057177

وب گردی

وب گردی