نوجوانان آماده گرفتن انتقامی سخت در خط جهاد هستند

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی در بیانیه‌‌ای اعلام کرد: همه قاسم‌های نوجوان این‌سرزمین استوارتر از همیشه همانند همه همکلاسی‌های شهیدشان، آماده گرفتن انتقامی سخت در خط جهاد هستند و راهی را که از خون حاج‌قاسم‌ و یارانش سرخ است، ادامه خواهند داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، در پی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار ایران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای متن این بیانیه آمده است: داغ شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، مرد روزهای سخت و سردار جبهه‌های دشوار، حرارتی است که در کرانه عشق مولای شهیدمان حسین، هرگز خاموش و سرد نخواهد شد. اما چنان که رهبرعزیزمان با جملات عزتمندانه اش فرمود، به حول و قوهٔ الهی، کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد بود که او خود در همه عمر راه سیدالشهدا را می‌رفت.

در این بیانیه تاکید شده است: در این مسیر سرخ، علم بر زمین نخواهد ماند و قاسم‌هایی که چشمشان به قاسم‌بن‌الحسن است، پرچم حاج‌قاسم را به دست خواهند گرفت و تا رساندن این پرچم به دست مبارک مولای جهان، آن انتقام‌گیرنده بزرگ خون خدا، از پای نخواهند نشست.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کل کشور، رسیدن به پاداش سال‌ها مجاهدت خالصانه را به سردار شهیدمان و همه شیفتگان راه و منش او تبریک و تسلیت می‌گوید و اعلام می‌کند همهٔ قاسم‌های نوجوان این‌سرزمین استوارتر از همیشه همانند همه همکلاسی‌های شهیدشان آماده گرفتن انتقامی سخت در خط جهاد‌اند و راهی را که از خون حاج‌قاسم‌ و یارانش سرخ است، ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057386

وب گردی

وب گردی