اشتباه فردی را نباید به نظام تعمیم داد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: اشتباه فرد یا گروهی را نباید به نظام تعمیم داد و زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه را نادیده گرفت.

علی مظفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ اظهار کرد: متأسفانه در این حادثه تعدادی از هموطنان خود را از دست دادیم و همه داغدار عزیزان ازدست‌رفته هستیم.

وی با بیان اینکه اشتباه و خطای انسانی عامل این حادثه دردناک بوده است، گفت: مسئولانی که مستقیم یا غیر مستقیم در این حادثه مقصر بودند، باید به‌صورت رسمی از مردم عذرخواهی کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اضافه کرد: رئیس جمهور و سایر مسئولان لشکری و کشوری نباید تنها به انتشار بیانیه بسنده کنند، آنها باید به‌صورت مستقیم با مردم سخن بگویند و عذرخواهی کنند. همچنین دولت باید از همان ابتدا، علت وقوع حادثه را صادقانه به مردم توضیح می‌داد.

وی با ابراز تأسف از حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی بیان کرد: مردم داغدار هموطنان و عزیزان ازدست‌رفته هستند، این امر کاملاً صحیحی است؛ اما باید توجه داشته باشند اشتباه یک فرد یا گروه را نباید به کل نظام تعمیم داد و زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه را نادیده گرفت.

مظفری عنوان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ضمن دعوت مردم به آرامش، وظیفه خود می‌داند در این روزهای پرالتهاب، کنار مردم باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات خاطرنشان کرد: متأسفانه اشتباه انسانی باعث شد برخی از رسانه‌های بیگانه و دشمنان انقلاب از شرایط به وجود آمده سوءاستفاده کنند و ایران را در سطح بین‌الملل دچار مشکلاتی کرده و کشور را به آشوب بکشانند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058049

وب گردی

وب گردی