روحانی وارد چابهار شد

رئیس جمهور به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان و بررسی روند امداد رسانی و حل مشکلات سیل زدگان این استان، لحظاتی قبل وارد چابهار شد و در فرودگاه کنارک از سوی استاندار و دیگر مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان و بررسی روند امداد رسانی و حل مشکلات سیل زدگان این استان، لحظاتی قبل وارد چابهار شد و در فرودگاه کنارک از سوی استاندار و دیگر مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.روحانی بلافاصله پس از ورود، عازم مناطق سیل زده شد تا ضمن بازدید از این مناطق از نزدیک در جریان روند امداد رسانی و اقدامات انجام شده در این زمینه قرار گیرد.

روحانی در سفر یک روزه خود به استان سیستان و‌بلوچستان علاوه بر بازدید از مناطق سیل زده، در جلسه ستاد مدیریت بحران استان نیز شرکت می کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور و وزرای کشور، راه و شهرسازی، بهداشت درمان و اموزش پزشکی، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، رئیس جمهور را در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان همراهی می کنند.

کد خبر: 1058542

وب گردی

وب گردی