دانشجویان به مناطق سیل‌زده چابهار اعزام می‌شوند

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور دانشگاه آزاد اسلامی گفت: گروه درمانی متشکل از ۱۰ دانشجو و فارغ التحصیل در روزهای پایانی هفته به استان سیستان و بلوچستان برای خدمت رسانی به مردم سیل زده اعزام می‌شوند.

جلال عادلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از برگزاری اردوی جهادی گروه منتظران ظهور دانشگاه آزاد اسلامی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: گروه درمانی متشکل از ۱۰ نفر دانشجو و فارغ التحصیل در روزهای پایانی هفته به استان اعزام و به مدت چهار روز به مردم سیل‌ زده استان خدمت رسانی پزشکی و امداد رسانی می‌کنند.

وی اضافه کرد: به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم نظیر درمانگاه و کلینیک پزشکی، جهادگران همراه با دارو به صورت سیار روستا به روستا مردم سیل زده را ویزیت کرده و داروهای لازم را در اختیار روستائیان قرار می‌دهند.

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور با بیان اینکه دوشنبه 30 دی‌ ماه اولین محموله از کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع شده توسط گروه جهادی منتظران ظهور دانشگاه آزاد اسلامی به استان سیستان و بلوچشستان اعزام می‌شود، گفت: اقلام جمع آوری شده توسط یک دستگاه کامیون به این استان ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه بارش‌های بی‌وقفه در مدت زمان کوتاه باعث ایجاد سیل به ویژه در جنوب استان سیستان و بلوچستان شده است، گفت: متاسفانه مردم سیل زده به طور ویژه در روستا‌های جنوب استان یعنی بلوچستان وضعیت نامناسبی دارند و نیازمند کمک‌های مردمی و مسئولان هستند.

عادلی با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل بسته شدن راه‌های ارتباطی جاده‌ای با برخی از روستاها امکان فعالیت‌های عمرانی وجود ندارد، گفت: گروه جهادی منتظران ظهور به مناسب دهه فجر از 12 تا 18 بهمن ماه در روستاهای فعالیت‌ می‌کنند. همچنین این گروه جهادی متشکل از 50 نفر است.

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور ادامه داد: گروه جهادی منتظران ظهور در دهه فجر در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و درمانی در روستا‌های مناطق چابهار، اوردک، زرآباد، کنارک خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: تیم شناسایی گروه جهادی منتظران ظهور از تاریخ 26 تا 28 به استان سیستان و بلوچستان اعزام شد تا برآورد کند کدام یک از روستاها و مناطق نیاز به کمک و امداد بیشتری دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058801

وب گردی

وب گردی