امکانات و تجهیزات مناسب واحدهای دانشگاهی باید به صنایع معرفی شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: امکانات و تجهیزات مناسب واحدهای دانشگاهی استان، باید به شرکت ها و صنایع مخاطب معرفی و نشست های لازم برای معرفی توانایی های دانشگاه به صنعت برگزار شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اهواز، حجت الاسلام فرج‌الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در سی و هفتمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان با بیان این مطلب گفت: وجود آرامش در محیط کار علاوه بر ایجاد انگیزه باعث می‌‌‌شود که کارها بهتر انجام شوند.

وی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) منشا هستی است و راز استمرار کون و هستی وجود نازنین امام زمان (عج) است .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه شهید سلیمانی اسوه اخلاص و از خودگذشتگی بود، بیان کرد: شهادت سپهبد شهید سلیمانی همه ما را داغدار کرد و امیدوارم که قدردان نعمت هایی مانند شهید سلیمانی باشیم و وی را بهتر بشناسیم.

وی با تاکید بر انجام امور طبق بخشنامه‌های ارسالی از سوی سازمان مرکزی، عنوان کرد: اگر درآمدها را بیشتر و هزینه ها را کنترل نماییم و در این زمینه تلاش و کوشش بیشتری صورت بگیرد ، علاوه بر موفق شدن در کارها به چشم اندازهای دانشگاه آزاد اسلامی هم نزدیک خواهیم بود.
وی ادامه داد: هزینه‌‌‌‌ها را جایی انجام دهیم که درآمد بیشتری داشته باشیم و لازم است در حوزه های مختلف بخشنامه ها در حداقل زمان و با دقت بیشتری اجرایی و عملی شوند .

حجت الاسلام فرج الله براتی با بیان اینکه هدف بخشنامه های صادر شده د راستای بهبود فرآیندهای دانشگاهی است، افزود: تکریم ارباب رجوع و احترام به شخصیت دانشجو و نوع برخورد ما در ایجاد انگیزه بسیار موثر است و در جایی هم که نیاز به تذکر است، قطعاً منفعت و نتیجه خود را خواهد داشت .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ادامه داد: کمیته ارزیابی مقالات در واحدها تشکیل شود و مقالات توسط افراد کمیته که متخصص و کاربلد هستند، طبق آخرین بخشنامه ها ارزیابی شوند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به انعقاد قراردادهای برون دانشگاهی گفت: با توجه به امکانات و تجهیزات مناسب واحدهای دانشگاهی استان، شرکت ها و صنایع مخاطب شناسایی و نشست های لازم برای معرفی توانایی های دانشگاه به صنعت برگزار و قراردادهای لازم در این خصوص منعقد و اجرایی شود تا به میزان تعهد دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در درآمدهای غیرشهریه ای برسیم.

در ادامه این جلسه ، روسای واحدها به مشکلات و موانع پیش روی خود پرداختند و در حاشیه این نشست و پس از اقامه نماز و برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از حمزه عسکرپور و مهدی احمدیان از پرسنل امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بخاطر موفقیت در پرونده های حقوقی دانشگاه نیز تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059717

وب گردی

وب گردی