دانشجویان خط مقدم فعالیت‌های جهادی هستند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: قشر دانشجو پیشران و پیشرو جامعه در حوزه های مختلف است و در فعالیت های جهادی نیز دانشجویان و فارغ التحصیلان و بسیج دانشجویی پیشران فعالیت های جهادی است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدجواد نیک روش در نشست خبری «سومین جشنواره جهادگران و دومین اجلاسیه مجمع جهادگران کشور» که صبح امروز( یکشنبه 13 بهمن ماه) در سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار شد، گفت: در حال حاضر بسیج دانشجویی و سازندگی هم افزایی مناسبی دارند.

وی ادامه داد: سومین دوره از جشنواره ملی جهادگران در شرایط متفاوتی برگزار می‌شود زیرا اولین سال بعد از پیام تاریخی رهبر انقلاب یعنی بیانیه گام دوم انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دیدار رهبر انقلاب اسلامی با جهادگران در مردادماه و پیام ویژه رهبری برای جهادگران سر لوحه سومین دوره ملی جهادگران قرار دارد.

وی افزود: مردم در ماه گذشته با خلق حماسه در مراسم وداع با پیکر شهید سردار سلیمانی جهادگران را دلگرم به ادامه راه شهید بزرگوار کردند زیرا سردار٬ فعالیت‌های جهادی بسیاری داشتند.

نیک‌روش عنوان کرد: فعالیت‌های جهادی محدود به زمان و مکان خاصی نیست بلکه هدف تنها خدمت‌رسانی به مردم است.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: دانشجوی جهادگر در قالب نیروی آتش به اختیار معنا پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: نیروهای بسیاری در این جشنواره مشخص می‌شود که می‌توان آنها را به دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی کرد بدون اینکه وارد پروسه دیوان سالاری و اداری شوند.

نیک روش افزود: جشنواره ملی جهادگران در راستای پرورش نیروهای جهادی و حوزه آموزش برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور اظهار کرد: رهبر انقلاب تاکید دارند آثار جهادگران باید به افرادی که فعالیت جهادی ندارند؛ نشان داده شود. این جشنواره تلاش دارد با توجه به تاکیدات رهبری آثار دانشجویان جهادگران را به عموم مردم نشان دهد.

نیک روش گفت: مجموعه چند قسمتی با هدف شناساندن فعالیت های جهادی و پرورش نیروهای جهادی تهیه شده که به زودی از رسانه ملی پخش خواهد شد.

این مسئول افزود: قشر دانشجو پیشران و پیشرو جامعه در حوزه های مختلف است و در فعالیت های جهادی نیز دانشجویان و فارغ التحصیلان و بسیج دانشجویی پیشران فعالیت های جهادی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059780

وب گردی

وب گردی