هالند به رونالدو رسید

ارلینگ هالند را باید موفق‌ترین و بهترین خرید زمستانی رقابت‌های بوندسلیگا دانست. این فوق ستاره نروژی در بوروسیا دورتموند عملکردی خیره کننده از خود نشان داده است. او در دیدار برابر وردربرمن در هفته بیست و سوم رقابت‌های بوندسلیگا توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا دورتموند با دو گل بازی را به سود خود به پایان رسانده و سه امتیاز را کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هالند در رقابت‌های بوندسلیگا در ۶ بازی با پیراهن دورتموند به میدان رفته و توانسته ۹ گل به ثمر برساند که این یک رکورد است و هیچ بازیکنی قبل از او در تاریخ بوندسلیگا نتوانسه که چنین آماری داشته باشد. این بازیکن جوان نروژی با پیراهن دورتموند ۸ بازی در رقابت‌های مختلف به میدان رفته است که نتیجه آن ۱۲ گل و یک پاس گل بوده است.

طبق اعلام اسکای اسپورت هالند به همراه کریستیانو رونالدو در ۵ لیگ معتبر اروپایی بهترین آمار را از خود به جای گذاشته‌اند تا جایی که تنها این دو بازیکن موفق شده‌اند که در ۸ بازی ۱۲ گل به ثمر برسانند. رونالدو هم عملکرد خیره کننده‌ای در یوونتوس داشته است و برای یازدهمین بازی پیاپی موفق شد که گلزنی کند تا یووه به صدرنشینی خود ادامه دهد.

کد خبر: 1061803

وب گردی

وب گردی