شرط برگزاری جلسه دفاع در اسفندماه اعلام شد

حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، تا پایان هفته جاری و در صورت امکان به‌صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، جلسه فوق‌العاده شورای دانشگاه خواجه نصیر روز گذشته شنبه 10 اسفندماه برگزار شد که بر اساس مصوبات این جلسه، هیچ کلاس حضوری تا آخر اسفندماه در دانشگاه تشکیل نخواهد شد.

همچنین تنها دانشجویانی که به تشخیص آموزش دانشکده قبلاً مدارک خود را برای دفاع تا آخر بهمن‌ماه به مراجع ذیربط در دانشگاه تحویل داده‌اند و به‌دلیل عدم تشکیل جلسه شورای دانشکده یا عدم امکان انجام هماهنگی‌ها برای برگزاری جلسه دفاع، موفق به دفاع نشده‌اند، می‌توانند در اسفندماه دفاع کنند. این گروه از دانشجویان مشمول پرداخت جرائم مالی نخواهند بود.

تردد دانشجویان به دانشگاه تنها در شرایط خاص و با تأیید استاد راهنما و پس از صدور مجوز از معاون آموزشی دانشکده، مجاز خواهد بود.

حذف و اضافه دانشجویان تا پایان هفته جاری و در صورت امکان به‌صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. سرپرستان آموزش دانشکده‌ها موظف به پیگیری موضوع و انجام هماهنگی‌های لازم با مدیریت‌های ذیربط در دفتر مرکزی دانشگاه خواهند بود.

به‌منظور انجام هماهنگی‌های لازم و حل مشکلات دانشجویان، شورای آموزشی دانشگاه و کمیسیون موارد خاص در هفته جاری تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062490

وب گردی

وب گردی