گفتمان تعامل و مشاوره باید در تمامی ارکان دانشگاه حکمفرما شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر رویکرد در هر تغییر و تحول را متأثر از بهره مندی حداکثری از ظرفیت ها برشمرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بوشهر، اسماعیل عبدالهی دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر در جلسه تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید حوزه ریاست و روابط عمومی واحد بوشهر با بیان اینکه هر انتصاب جدید باید موجب تحرک و انگیزه بیشتر در مجموعه شود، گفت: یکی از مهمترین اهداف در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان، به کارگیری تمام ظرفیت های انسانی و زیرساختی برای توسعه و ایجاد فضای رشد و تعالی در دانشگاه است.

وی ادامه داد: رویکرد در هر تغییر و تحول، متأثر از بهره مندی حداکثری از ظرفیت ها است و این انتصاب های جدید، با اعتقاد به کمک به پیشرفت مجموعه دانشگاه انجام می شود.

عبدالهی با بیان اینکه باید با دور کردن حواشی از چالش ها عبور کرد، توضیح داد: با امید به آینده و افق های روشن و بر اساس محوریت برنامه های علمی، گام های مهمی برداشته شده است.

عبدالهی با تأکید بر اینکه پذیرش مسئولیت و انجام فعالیت در شرایط پرفشار امروز، جهاد تلقی می شود، خاطرنشان کرد: مسئولیتی که با انگیزه الهی و خدمت به مردم در کنار تعامل، همکاری و دغدغه مندی باشد، مفهوم واقعی جهاد است.

وی افزود: ساز و کار جهادی یعنی اقدام براساس انگیزه الهی و تلاش خستگی ناپذیر.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه هر مسئولیت جدید که با قصد خدمت به افراد واگذار می شود، توفیق الهی است، عنوان کرد: زحمت ها و تلاش ها در این راه، رحمت الهی است و در پیشگاه حضرت احدیت اجر بسیار خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه باید از هویت دانشگاه در قبال هجمه ها و تشویش اذهان دفاع کرد، گفت: باید از برنامه ها و تصمیمات فاخر دانشگاه صیانت کرد.

این مسئول با تأکید بر اینکه اگر گفتمان تعامل و مشاوره در تمامی ارکان دانشگاه حکمفرما شود، قطعا موفق خواهیم شد، اذعان کرد: رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس فلسفه و موازین دینی، الهی و قانونی است که همراهی با این رویکرد و مدیریت جهادی دانشگاه، وظیفه همگان و رمز موفقیت است.

عبدالهی با تأکید براینکه دغدغه تلاش و فعالیت نیاز امروز کشور است، عنوان کرد: به برکت قرآن و یاری پروردگار و ائمه معصومین (ع) و هدایت های ولایی، مسیر فعالیت در دانشگاه و کشور هموار شده است و اکنون بیش از هر چیز به تزریق امید، شور و نشاط و افزایش تلاش در بدنه جامعه نیازمند هستیم.

عبدالهی با اشاره به ظرفیت ها و زیرساخت های مهم واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان،گفت: تمامی حوزه ها و ارکان دانشگاه باید با درک شرایط، کمک فکری، بهره گیری از تجارب و وحدت رویه در راستای مأموریت ها و رسالت دانشگاه فعال تر شوند.

در این جلسه مصیب بهیان نژاد به عنوان رئیس جدید حوزه ریاست و روابط عمومی واحد بوشهر معرفی و جانشین مهدی نکیسا شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1062540

وب گردی

وب گردی