ارائه بسته‌های فرهنگی مجازی به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از تهیه و ارائه بسته‌های متنوع فرهنگی به صورت مجازی به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، ظهر امروز (سه‌شنبه 13 اسفند) با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی، علی سروری مجد رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها، سید محمود رضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و سایر اعضا در سازمان مرکزی برگزار شد.

کلانتری در این جلسه با تأکید بر اینکه فعالیت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت جدی و کیفی اجرا می‌شود، گفت: تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی، مانند نهال کاشته شده اکنون در حال رشد و تعالی هستند و هیچ تشکلی در دانشگاه آزاد اسلامی تشریفاتی و روی کاغذ نیست و همه دارای برنامه‌های مدون و اجرایی هستند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تعطیلی فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی دانشگاه با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، اظهار داشت: بدون شک ویروس کرونا یک تهدید بزرگ محسوب می‌شود، اما این تهدید فرصت‌هایی هم به دنبال دارد و می‌تواند به جهش پیشرفت کشور کمک کند. از این رو معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به تهیه بسته‌های متنوع فرهنگی با رویکرد معرفتی، نشاط بخشی و امیدآفرینی کرده است تا دانشجویان این دانشگاه بتوانند در این ایام تعطیلی به صورت مجازی از این فرصت بهره‌مند شوند، این بسته‌ها به زودی به صورت مجازی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران هم گزارشی از تشکیل ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونا و قرارگاه زیستی ارائه کرد و گفت: از امروز قرارگاه پدافند زیستی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با هشت کمیته تخصصی از جمله کمیته‌های «غربالگری»، «آموزش، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی»، «آرامش‌بخشی»، «پزشکی از راه دور»، «درمان» و «لجستیک، منابع انسانی و منابع مالی» فعالیت عملیاتی خود را آغاز کرد و مسئولیت هر یک از کمیته‌های هشت‌گانه بر عهده‌ یکی از واحدهای استان تهران است.

در این نشست دو ساعته، آیین‌نامه بورس نخبگان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه دکتر محمد قربانی گلشن‌آبادی مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی از عملکرد تشکل‌های این دانشگاه ارائه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062770

وب گردی

وب گردی