درهای بهشت زهرا در پنجشنبه آخر سال مسدود شود

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران ضمن درخواست از همه شهروندان تهرانی برای عدم مراجعه به بهشت زهرا (س)‌ در پنجشنبه آخر سال خواستار مسدود شدن درب‌های بهشت زهرا (س) ‌و کنترل رفت و آمد در پنجشنبه آخر سال شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، زهرا صدراعظم نوری در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران گفت: تذکر من در مورد آرامستان‌های شهر تهران به ویژه بهشت زهرا (س) است. ضمن تشکر و قدردانی از همه کسانی که در این مدت ایثارگرانه در حوزه خدمات شهری به ویژه سازمان بهشت زهرا (س)‌که در خط مقدم کار است خدمت کردند، امروز مخاطب تذکر من شهروندان تهرانی هستند اما از سازمان بهشت زهرا نیز انتظار دارم که با اتخاذ تمهیدات لازم زمینه عدم حضور شهروندان در پنجشنبه و جمعه آخر سال را فراهم کنند.

صدراعظم نوری ادامه داد: طبق سنت حسنه کشور ما هر ساله در آستانه سال نو تجدید دیداری با رفتگان و زیارت اهل قبور انجام می‌شود اما امسال شرایط متفاوت است و اقتضا می‌کند که این سنت حسنه را کنار بگذاریم و به بعد از گذران این دوران موکول کنیم.

وی تأکید کرد: از همه شهروندان می‌خواهم به آرامستان‌های سطح شهر تهران به ویژه بهشت زهرا (س) در پنجشنبه آخر سال مراجعه نکنند و در این راستا از مدیریت بهشت زهرا (س) درخواست می‌کنم ورودی‌های بهشت زهرا (س) مسدود و تنها یک ورودی برای رفت و آمدهای ضروری و تحت کنترل باز باشد. امیدوارم شهروندان در خانه بمانند تا بتوانیم به درستی با این ویروس مبارزه کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063677

وب گردی

وب گردی