روزی 50 میلیون تومان بابت دیرکرد طلب عضو سابق هیئت مدیره!

استقلال در این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند که یکی از این مشکلات عدم موجودی مالی کافی است و ..

مهسا حسینی- ایسکانیوز

استقلال در این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند که یکی از این مشکلات عدم موجودی مالی کافی است. در این گیر و دار، یک عضو جدید پا به هیئت مدیره باشگاه استقلال گذاشت تا بتواند باری از روی دوش باشگاه بردارد اما داستان به این راحتی هم نبود. البته ناگفته نماند که این شخص به گفته خودش حکمی دریافت نکرده بود اما تا جایی که توانست با نام استقلال برای خودش در اینستاگرام معروفیت جمع کرد. از استوری های شبانه گرفته تا رسید مالی بازیکنان و هرچیزی که بود را می شد در صفحه شخصی او پیدا کرد. حتی شنیده شد که این عضو تازه وارد مبلغی حدود 8 میلیارد تومان را در بدو ورود برای باشگاه استقلال خرج کرده است. این خرج های گاه و بیگاه باعث شد که این شخص به شدت تحت حمایت بازیکنان و سرمربی تیم استقلال قرار بگیرد.

ادبیات عجیب و غریب در صفحات مجازی

با یک نگاه کوتاه به صفحه مجازی این شخص، به راحتی می شود به این موضوع رسید که پول همه چیز نیست. ادبیات عجیب و غریب و گاه زننده به وفور در صفحه یافت می شود. توهین، طنعه و کنایه نیست که به هوادار مظلوم زده نشده باشد. نکته جالب توجه دیگری که از صفحات مجازی این شخص به گوش رسید این بود که تقریبا همه خبرنگارانی که منتقد او بودند را بلاک کرده بود که نشان می داد او توان روبه رو شدن با انتقادات را ندارد چه از سوی خبرنگار و چه از سوی هوادار. حتی در یک برنامه تلویزیونی به یکی از مدیران اسبق استقلال گفت من اینجا هستم تا خدمت کنم شما چه کاری برای باشگاه انجام داده اید؟

آن روی سکه

10 اسفند 98، این شخص در مصاحبه ای با صراحت اعلام کرد که اگر من نبودم تیم می توانست پرواز خارجی داشته باشد؟ حتی در فروردین ماه در حالی که احمد سعادتمند با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد این شخص با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال خواستار بازگردادن پولش شد. این اتفاقات وقتی افتاد که متوجه شد دیگر نمی تواند از نزدیکان خود کسی را پشت میز مدیریت باشگاه استقلال ببیند. شنیده شد که حاضر نیست کوچکترین تخفیفی به باشگاه استقلال بدهد. البته ناگفته نماند این شخص دقیقا مقداری که به استقلال کمک کرده است را نیز به تیم پرسپولیس داده است و آیا مدیران باشگاه پرسپولیس نیز باید منتظر نامه های اینچنینی باشند یا خیر؟

حمایت تمام و کمال سرمربی

یکی از اتفاقات جالب در مورد این شخص این بود که کاملا تحت حمایت سرمربی تیم استقلال بود. به طوری که فرهاد مجیدی از او چندین بار تشکر کرد و حتی شنیده شد که مجیدی اعلام کرده است که این فرد به هر قیمتی باید در باشگاه حضور داشته باشد. شاید باید گفت حمایت سرمربی تیم کمی عجیب و غریب و دور از انتظار بود چرا که حالا ورق برگشته است و تازه صدای کارهای نه چندان جالب این شخص درآمده است و باید دید که سرمربی تیم چه توضیحاتی را ارائه خواهد داد.

انتشار اسناد تکان دهنده

ساعاتی پیش، خبرگزاری فارس سندی را منتشرکرد که آّب سردی بود بر پیکره هواداران استقلال. 50 میلیون تومان اضافه بابت هرروز دیرکرد!

درست خواندید. یکی از عجیب ترین قراردادهای ممکن که روی ترکمن چای را نیز سفید کرده است، قرارداد این شخص با باشگاه استقلال است. قراردادی که نشان می دهد این فرد بابت هر روز دیرکرد پولی که به استقلال داده است، مبلغی حدود 50 میلیون تومان دریافت خواهد کرد. پول های کمک شده ای که اصلا قرار نبود پس گرفته شود حالا بزرگترین معضل استقلال شده است و علاوه بر اصل پول، استقلال باید چیزی حدود 2 میلیارد تومان تا به امروز بابت دیرکرد پول نیز به این شخص تحویل دهد.

چه کسی قرارداد بست؟

شاید مهم ترین سوالی که این روزها باید پرسیده شود این است که قرارداد اینچنینی را چه کسی امضا کرده است و به چه قیمتی؟ گرفتن پول و حل مشکلات یا گرفتن روابط؟

از طرفی باید از وزیر ورزش پرسید که این قرارداد اصلا چگونه بسته شده است؟ به کدام نظارت؟ چگونه باشگاه دولتی با این درآمد می تواند با یک شرکت خصوصی قرارداد ببندد؟ چه کسی روی قراردادها نظارت می کند؟

سوال های اینچنینی به قدری زیاد است که باید ساعت ها به آن پاسخ داده شود اما کسی جوابگو نیست که نیست!

هرکسی خواست ضربه زد

برای باشگاه استقلال می شود گفت که هرکسی خواست ضربه ای به پیکره باشگاه وارد کرد و رفت. از ماجراهای مالی گرفته تا تلف شدن وقت باشگاه با وعده های سرخرمن! به راستی قصه بی پولی استقلال تا کجا ادامه خواهد داشت؟ پول هایی که پیشخور شده اند و اسپانسری که پیدا نمی شود تا قرارداد جدیدی ببندد و این وسط همه چیز گره کور خورده است.

کد خبر: 1067675

وب گردی

وب گردی