توزیع ۱۵۰۰ پرس غذا بین حاشیه‌نشینان مشهدی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردسی مشهد ۱۵۰۰ پرس غذا گرم را در میان نیازمندان شهر مشهد توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ۱۵۰۰ پرس غذای گرم توسط جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردسی در میان مردم مناطق حاشیه‌ای مشهد مقدس توزیع شد.

محمد بزم‌آرا در گفت‌وگو با ایسکانیوز ضمن اعلام این خبر بیان کرد: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی هزینه فعالیت‌های جهادی خود را توسط خیرین و دانشجویان و استادان تامین می‌کند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه شیوع ویروس کردنا پیامدهای اقتصادی ناگواری به همراه داشته است، گفت: متاسفانه در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند بسیاری از مشاغل آسیب جدی متحمل شدند و به تبع آن خانواده‌های آنها نیز وضعیت اقتصادی نامناسبی دارند.

وی ادامه داد: زمانیکه هموطنان در شرایط ناگوار اقتصادی و معیشنی به سر می‌بردند کمک با آنها وظیفه تک تک افراد جامعه است که در این میان دانشجویان نیز نقش قابل توجهی در فعالیت‌های جهادی دارند.

به گفته بزم آرا؛ جامعه اسلامی دانشجویان فردوسی مشهد علاوه بر غذا گرم ، اقدام به دوخت ماسک، تهیه دستکش و مواد ضد عفونی و توزیع در میان مردم می‌کند.

این فعال دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر میدان جهاد و خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا و کمک به قشرهای آسیب دیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069379

وب گردی

وب گردی