ثبت‌نام یک میلیون و 300 نفر در پنجاهمین ماراتن کنکور

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا کنون یک میلیون و 361 هزار و 231 داوطلب نسبت به ثبت‌نام آزمون سراسری سال جاری اقدام کرده‌اند. 

فاطمه زرین آمیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه اظهار کرد: سازمان سنجش آموزش کشور تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات افرادی که قبلاً در مرحله اول ( از ۱۶ تا ۲۷ بهمن ماه )یا مرحله دوم ( از ۱۲ تا ۱۵ اسفند ماه) در آزمون سراسری ثبت‌نام کرده بودند، در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان کنکور سراسری، از‌ یکشنبه 27 اردیبهشت در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت. داوطلبان شرکت در آزمون سراسری تا چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نام اقدام و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون سراسری نشده‌اند نیز می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

وی با اشاره به آمار ثبت‌نام داوطلبان در آزمون سراسری خاطرنشان کرد: از روز گذشته تا کنون، 7 هزار و 245 ثبت‌نام جدید در سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت گرفته است، به طور کلی تا‌کنون یک میلیون و 361 هزار و 231 داوطلب نسبت به ثبت‌نام در آزمون سراسری سال جاری اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069694

وب گردی

وب گردی