شرایط ثبت نام کارآموزی تابستان دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اطلاعیه‌ای شرایط ثبت نام برای امور کارآموزی دانشجویان این دانشگاه در تابستان را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اطلاعیه‌ای شرایط ثبت نام برای امور کارورزی دانشجویان این دانشگاه در تابستان را اعلام کرد.

در بخش ابتدایی این اطلاعیه آمده است: باتوجه به شرایط موجود الویت انجام امور کارآموزی فقط با دانشجویانی است که در شهریور ماه ۹۹ فارغ التحصیل خواهند شد. چنانچه دانشجویان درخواست خود را به آموزش دانشکده خود ارائه کرده و امکان انجام کارآموزی برای ایشان مقدور باشد، ثبت‌­نام از طریق آموزش کل انجام خواهد پذیرفت.

در اطلاعیه دانشگاه امیر کبیر عنوان شده است: لازم به توضیح است که پیرو نظر مدیریت ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه، دانشجویان مجاز به گذراندن کارآموزی در شهر خود بوده و الویت اخذ کارآموزی با شرکت­‌های مستقر در پارک­‌ها و مراکز فناوری در سطح استان­‌ها خواهد بود. به همین ترتیب برای دانشجویان تهرانی الویت با شرکت­‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه است. همچنین پیرو هماهنگی‌های انجام شده، چنانچه گذراندن کارآموزی برای دانشجو منوط به حضور در شهری به غیر از محل سکونت وی باشد، دانشجو مجاز به شرکت در دوره­‌های مهارت افزایی که به مدت ۳۰ تا ۵۰ ساعت به‌­صورت مجازی توسط مدیریت ارتباط با صنعت تعریف شده است، خواهد بود.

در بخش پایانی این اطلاعیه بیان شده است: ‌درصورتیکه هیچ یک از موارد فوق برای دانشجو میسر نباشد امکان تعریف پروژه مرتبط وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070452

وب گردی

وب گردی