حضور تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر شمشیربازی

رئیس فدراسیون شمشیربازی  از حضور دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عصر دیروز در مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی و لشکری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

لشکری در این دیدار اظهار کرد: خدا را شاکریم که در پی موفقیت های گوناگون ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی در میادین قاره ای و جهانی هستیم، تیم شمشیربازی دانشگاه آزاد اسلامی در سالهای نه چندان دور قهرمانی های پیاپی در لیگ برتر کشور و همچنین لیگ باشگاهای آسیا به همراه داشته است، با توجه به حضور دانشجویان باانگیزه و مستعد، برنامه‌ریزی برای حضور تیم‌های آقایان و بانوان این دانشگاه در لیگ شمشیربازی صورت خواهد گرفت.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی سال جاری در لیگ برتر شمشیربازی شرکت خواهد کرد. همچنین در این جلسه صحبت‌هایی برای همکاری بین فدراسیون شمشیربازی و دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات این دانشگاه صورت گرفت.

سلیمانی در این دیدار گفت: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش کشور بی‌بدیل است و تیم‌های باشگاه فرهنگی، ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در میان میادین و عرصه‌های ورزشی داخلی و بین‌المللی خوش درخشیدند و همواره در قله افتخار ایستاده‌اند و بر موفقیت‌های تیم‌های ملی درآوردگاه‌های بین‌المللی افزودند.

باقرزاده در ادامه گفت: با توجه به جایگاه رشته شمشیربازی در ورزش کشور و استقبال خوب جامعه، بویژه دانشجویان دانشگاه آزاد از این رشته پر هیجان، بر لزوم بهره مندی از تمامی امکانات طرفین برای توسعه این رشته تاکید نموده و آمادگی همه جانبه فدراسیون را برای توسعه این رشته ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کردند.

لشکری در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر نگاه ویژه‌ای به ورزش در بخش پایه و پشتوانه‌سازی و استعدادیابی برای تیم‌های این باشگاه دارد، حضور دانشگاهیان در لیگ برتر منجر به پررونق شدن وحدت ورزشی در سطح جامعه شده و همچنین منجر به دلگرمی و ماندگاری بیشتر قهرمانان در ورزش می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1071168

وب گردی

وب گردی