برگزاری انتخابات مشارکتی باید دغدغه ملی باشد

یک فعال سیاسی با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات مشارکتی باید دغدغه ملی باشد، گفت: بعید می دانم حتی اصولگرایان دغدغه مند و نگران آینده کشور هم از برگزاری انتخاباتی با مشارکت کم رضایت داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،علی محمد حاضری درباره وضعیت جریان اصلاحات در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: مسأله اصلی ما فراتر از مسایل داخلی جریان اصلاحات است. بحث اصلی این است که آیا زمینه ای برای اقبال مردم به انتخابات فراهم می شود؟مساله اصلی اصلاح طلبان این است، نه اینکه جریان اصلاحات اختلاف داخلی دارد یا وحدت و انسجام.

وی ادامه داد: اگر زمینه برای مشارکت مردم در یک انتخابات واقعی فراهم شود، بحث تلاش برای کسب انسجام معنا پیدا می کند و حتی اگر اختلاف نظر وجود داشته باشد، انگیزه و علاقه برای حل آن اختلاف ها بوجود خواهد آمد. نکته مهم این است که کسانی که نگران امنیت ملی و شرایط آینده کشور هستند، باید به طور جدی زمینه را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات فراهم کنند.

حاضری با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی با مشارکت مناسب مردم، گفت: برگزاری چنین انتخاباتی از مسایل عمده کشور است که خیلی اصولگرا و اصلاح طلب ندارد. بعید می دانم حتی اصولگرایان دغدغه مند و نگران آینده کشور هم از برگزاری انتخاباتی با مشارکت کم رضایت داشته باشند. برگزاری انتخابات مشارکتی باید دغدغه ملی باشد.

این فعال سیاسی درباره فعالیت انتخاباتی اصلاح طلبان، تصریح کرد: اکنون در جریان اصلاحات بحث درباره اینکه چرا میزان مشارکت در انتخابات کاهش یافته است، آغاز شده، اما بحث راجع به اینکه چه کسانی نامزد انتخابات شوند، در حاشیه قرار دارد ممکن است افرادی هم خود را برای نامزدی آماده کرده باشند ولی تصمیم آنها فردی است نه تشکیلاتی.
منبع:مهر
انتهای پیام

کد خبر: 1072501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =