اتحاد آبی‌های ایران برای سومین ستاره

تیم فوتبال استقلال در حالی رقابت های آسیایی خود را از سر خواهد گرفت که همه آبی‌ها برای یک موفقیت بزرگ متحد شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) - فرشاد اعظمی؛ استقلال در شرایطی به مصاف الشرطه عراق می‌رود که وضعیت خوبی در این باشگاه حاکم است. یک اتحادی خوب بین بازیکنان و کادر فنی و مدیریت و البته هواداران شکل گرفته و به نظر می‌رسد که این وضعیت حداقل تا پایان لیگ قهرمانان آسیا با هدف کسب بهترین نتایج و موفقیت و چه بسا سومین قهرمانی و ستاره طلایی این تیم ادامه داشته باشد. مضاف بر اینکه استقلال نسبت به دو حریف عراقی و عربستانی یک هفته بیشتر استراحت کرده تا ستاره‌ها همگی در مدار آرزوهای استقلال بچرخند و خبری از برج عقرب نباشد. هرچند که پیشتر برخی خبرها و حواشی باشگاه را با خود درگیر کرده بود ولی فعلا خبری از هیچ چیز نیست و تمام نگاه‌ها به دوحه خیره مانده است؛ جایی که آبی‌های پایتخت ایران را نمایندگی می‌کنند.

حضور نوروزی در کنار تیم پیش از رقابت با الشرطه

یکی از اتفاقات مهمی که تاثیر زیادی در ثبات وضعیت روحی و روانی بازیکنان داشته، حضور مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه در اردو آبی‌پوشان است. حضور معاون اقتصادی می‌تواند به معنای پیگیری وضعیت مالی بازیکنان و باشگاه در اردو باشگاه که همین امر می‌تواند انگیزه بازیکنان را برای پیروزی دوچندان کند. همچنانکه منابع خبری نزدیک به باشگاه نیز اعلام کردند که نوروزی برای بازیکنان و کادرفنی در صورت پیروزی پاداشی را در نظر گرفته است؛ راهکاری که البته پیش از این نیز مدیریت باشگاه در آستانه برخی بازی‌های مهم این فصل در پیش گرفته بود و همین‌طور رقیب عراقی برای شارژ روحی بازیکنان برابر استقلال به کار گرفته است.

پیگیری وضعیت بدهی‌های باشگاه در تهران

همزمان با آماده شدن بازیکنان برای رقابت با پلیس‌های عراقی، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه در حال تامین بودجه‌های لازم برای پرداخت بدهی‌ها و جریمه‌ها باشگاه در رابطه با پرونده‌های باز باشگاه در فیفا از جمله شفر و نیز باقی‌مانده مطالبات برخی بازیکنان همچون دیاباته و میلیچ است. این دقیقا همان موضوعی است که باعث شده تا احمد سعادتمند دیرتر به تیم در دوحه اضافه شود و در نهایت او را ناچار کرده تا دستور و برنامه‌های مدنظر خودش را از طریق نوروزی در اردو باشگاه پیش ببرد. سعادتمند در این روزها توانسته با تمدید قرارداد بسیاری از بازیکنان برخلاف ادوار گذشته اسکلت اصلی تیم را در لیگ قهرمانان آسیا و همین‌طور دوره بعدی لیگ برتر حفظ کند و در زمره چهره‌های موثر و محبوب این روزهای دوستاره‌ای ها باشد.

سفر سعادتمند به دوحه پیش از دیدار با الاهلی
البته شنیده‌ها حکایت از آن دارد که احمد سعادتمند بعد از تکمیل امور معوقه باشگاه که عمدتا مربوط به پرونده‌های مالی و  برخی از قرارداده‌های باشگاه می‌شود دیرتر از سایر اعضای هیات مدیره و البته پیش از دیدار نهایی استقلال در مرحله گروهی یعنی رقابت با الاهلی عربستان به اردوی آبی‌پوشان در دوحه اضافه می‌شود. این در حالی است که اگر استقلال بتواند امشب رقیب عراقی خود را شکست بدهد، بازی نهایی آنان برابر الاهلی برای تعیین سرگروه جدول خواهد بود و با توجه به احتمال انصراف الهلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی برابر الاهلی یک گام بلند برای صعود استقلال به مراحل بالاتر حذفی قلمداد می‌شود.

کد خبر: 1072803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • احمد IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
      0 1
      استقلال هیچ امیدی بهش نیست این تیم متاسفانه این خانه از پای بست ویران است
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      0 0
      ابی ها اتحاد داشتند. فدراسیون و بابامسعود نمی‌گذاره