بررسی خریدهای لیورپول؛مختصر و مفید

با شروع فصل نقل وانتقالات و باز شدن پنجره تابستانی لیگ جزیره،هوادارن همواره با اشتیاق فراوان به دنبال اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه های مورد علاقه خود هستند.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-نیما عراقی: با شروع فصل نقل و انتقالات و باز شدن پنجره تابستانی لیگ جزیره،هوادارن همواره با اشتیاق فراوان به دنبال اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه های مورد علاقه خود هستند. در این بین جابجایی بازیکن و مربی در تاپ سیکس، جذابیتی دوچندان نسبت به سایر تیم ها دارد.

در سالی که آرسنال خیلی زود وارد بازار شد، چلسی با خریدهای پر زرق و برقش طوفان به پا کرد، سیتی بدون محدودیت بازیکن جذب کرد و یونایتد و تاتنهام ستاره خریدند، لیورپول همانند سال گذشته آرام ماند و درگیر شلوغ کاری های رسانه ای نشد.


پس از گذشت بیشتر از یک ماه قرمزهای مرسی‌ساید به دور از هر گونه هیاهو و با آرامشی خاص مذاکرات با بایرن را پیش برده و توانستند شاه ماهی نقل و انتقالات را در تور خود ببینند! تیاگو آلکانترا طراح و بازی ساز فوق العاده با کیفیت باواریایی ها در انتقالی کاملا منطقی و با قیمتی مناسب به جمع شاگردان یورگن کلوپ اضافه شد تا نبض زمین برای لک لک ها پرطپش تر از هر زمانی باشد.


اما این پایان کار قرمزها در بازار نبود و پس از قطعی شدن انتقال تیاگو آن ها به سراغ دیه گو ژوتای  پرتغالی رفتند تا  این مهاجم جوان و با استعداد را از آشیانه گرگ ها به آنفیلد بکشانند. این انتقال سریع برای لیورپولی ها چهل و یک میلیون پوند هزینه برداشت و کلوپ در ستایش خرید جدیدش به قدرت پرسینگ بالای این ستاره جوان و توانایی بازی در هر سه پست مهاجم در سیستم مورد علاقه اش یعنی ۴-۳-۳ اشاره و از هر دو خرید تیم ابراز رضایت کرد.

حال لیورپول با خریدهای تازه اش قدرتمند تر از هر زمان دیگری شده و ضعف های فصل قبلش را تا حدود زیادی پوشش داد.آنها با وجود تیاگوی خلاق و بازی‌ساز دیگر ضعفی در میانه زمین نخواهند داشت و با حضور ژوتا یک ذخیره بسیار عالی برای صلاح-مانه-فیرمینو به دست آوردند که در صورت عدم آمادگی یا مصدومیت این سه می تواند جایگزین مناسبی باشد تا لیورپول در مسیر پر پیچ و خم پریمیر لیگ کماکان مدعی اصلی فتح جام نام بگیرد.

کد خبر: 1072874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =