برمک: نتایج اخیر پرسپولیس رویایی است

کوروش برمک کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز نتایج پرسپولیس در شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا را رویایی خواند.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) - تینا نجفی: کوروش برمک کارشناس فوتبال کشورمان نتایج پرسپولیس در شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا را رویایی خواند و گفت: علی رغم نتایج نه چندان خوبی که پرسپولیس از دو بازی ابتدای لیگ بدست آورد، با شروع مجدد مسابقات توانست با دو پیروزی برابر التعاون یک بازگشت رویایی را تجربه کند و با هفت امتیاز به صدر جدول گروه c برسد.

او ضمن اشاره به تغییرات کادر فنی تیم التعاون خاطر نشان کرد: علی رغم انگیزه بالای تیم التعاون پس از تعویض سرمربی، این تیم پرسپولیس بود که توانست از همان پانزده دقیقه نخست مسابقه، با پرس از جلو نبض بازی را در دست بگیرد تا فرصت برای خودنمایی از نماینده عربستان سلب شود. 


مربی تیم ملی المپیک ایران در سال ۱۳۹۶ با اشاره به تغییراتی که گل محمدی نسبت به بازی نخست در دیدار برگشت ایجاد کرده بود، بیان داشت: قرار گرفتن کمال کامیابی نیا بجای نورالهی و انتقال میلاد سرلک به یک خط جلوتر، تاثیر بسزایی در نمایش خوب سرخ پوشان داشت. همچنین آمدن سیدجلال به جای کنعانی زادگان موجب شد پرسپولیس به یک نظم و انسجام قابل توجهی در خط دفاعی برسد. در فاز حمله نیز بازیکنانی مثل خلیل زاده، آقایی و نعمتی نمایش قابل قبولی داشتند و می توان گفت مشارکت نعمتی و آقایی در نفوذ، نسبت به بازی قبل به مراتب بیشتر شده بود.  

کارشناس فوتبال کشورمان در مجموع از عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس ابراز رضایت کرد و گفت: مهره های جدید این تیم، رفته رفته با تاکتیک تیمی وفق می یابند و می توان امیدوار بود در آینده حتی به نمایش بهتری نیز دست یابند. در این دو بازی نیز، حامد لک نشان داد می تواند دروازه بان مطمئنی برای پرسپولیس باشد. در فاز حمله هم، احسان پهلوان و سعید آقایی زوج خوبی را با یکدیگر تشکیل داده اند. تنها مشکلی که در فاز هجومی تیم به چشم می خورد، زوج وحید امیری و عیسی آل کثیر است که به نظر می رسد هنوز نتوانسته اند از یکدیگر به شناخت تاکتیکی برسند.
البته توجه به این نکته ضروری است که آل کثیر با دوندگی بالا، خود را بازیکن پر تلاشی نشان داده است و در بازی دوم نیز با گرفتن پنالتی، نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرد. اما در هر صورت پرسپولیس به مهاجمی شش دانگ و گلزن نیاز دارد. 

وی همچنین از ورود آرمان رمضانی به جای آل کثیر انتقاد کرد و گفت: به نظر می رسد چنین تغییرات تاکتیکی، تکراری شده است و آن طور که باید جوابگو نیست. رمضانی در هر دو دیداری که به جای آل کثیر به میدان آمد، کارت زرد گرفت و نتوانست نمایش خوبی از خود به جا بگذارد. این بازیکن پتانسیل بالایی دارد و اگر خودش را از درگیری هایی این چنینی رها کند و در موقعیت گلزنی قرار دهد، می تواند در ترکیب سرخ پوشان بدرخشد.

استعدادیاب فدراسیون فوتبال، در پایان ابراز امیدواری کرد که نماینده ایران در بازی مقابل الدحیل نیز، روند پیروزی اش را ادامه دهد و جواز صعود به مرحله بعدی رقابت ها را کسب کند.

کد خبر: 1072913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =