مراسم «پایداری در سایه مقاومت» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفتمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با عنوان «پایداری در سایه مقاومت» برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفتمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با عنوان «پایداری در سایه مقاومت» با حضور سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، رضا شعبان نژاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان، داود اسمعیل‌پور مدیرکل حراست استان، جمعی از مسئولان شهر تاکستان و خانواده‌های شهداء برگزار شد.

 صابری در این مراسم با تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران و حتی اسلام است، هشت سال دفاع مقدس افتخار کشور و نتیجه رشادت های بی نظیر مردم و درایت رهبری بود. دشمنان بعد از جنگ، محاصره اقتصادی و یک جنگ تمام عیار فرهنگی را علیه ملت ایران شروع کردند که باز هم در این نبردها به پیروزی نرسیدند که علت این امر حضور مردم ولایی و انقلابی و به خصوص جوانان است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند: «خرمشهرها در پیش است»، اظهار داشت: قبل از آزاد سازی خرمشهر شاید تصور دستیابی به این پیروزی بزرگ برایمان غیرممکن بود، ولی دیدیم اگر بخواهیم مقاومت کنیم با کمک خدا توان رسیدن به پیروزی‌های بزرگ را هم داریم.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه دشمن از مقاومت و اتحاد ملت ایران ناراحت و سرخورده است، گفت: ان‌شاءالله انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عجل الله فرجه الشریف) خواهد رسید.

وی ادامه داد: امروز دشمن در عرصه اقتصادی وارد شده که ان‌شاءالله در این عرصه هم به پیروزی دست خواهیم یافت و دشمن ناکام می ماند. باید هوشیار باشیم و نا امید نشویم، چرا که به امید خدا پیروزی بسیار نزدیک است و مثل آزادی خرمشهر باز ثابت خواهیم کرد در سایه مقاومت مردم انقلابی و فداکار و رهبری هوشمندانه و مدبرانه می توانیم غیر ممکن ها را ممکن سازیم و به پیروزهای بزرگ برسیم و دشمن را به عقب برانیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خانواده های شهیدان و ایثارگران تقدیر شد.

گفتنی است، سیروس صابری و هیئت همراه پیش از مراسم با حضور در مزار شهدای گمنام، با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =