شادمهر: جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس به نسل امروز منتقل شود

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس با بیان اینکه یاداوری دوران دفاع مقدس به معنای یاداوری همان مقاومت ها، پایداری ها و ایثارگری ها است، گفت: انتقال جانفشانی های دوران دفاع مقدس به جوانان امروز ما امری حائز اهمیت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، امانقلیچ شادمهر با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به اندیشه مقاومت در حوزه امنیت با توجه به فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: نگاه داشتن یاد و خاطرات آن روزها به معنای حفظ و تداوم معنای مقاومت، ایثار و جانفشانی است، برخی مباحث چون تحریم ها، مسائل افتصادی و اجتماعی و عملکرد نامطلوب برخی مسئولین تا حدودی باعث ایجاد فاصله میان نسل جوان با آن آرمان ها شده است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: باید توجه کنیم آن روزها شرایط ما از شرایط کنونی دشوارتر بود، مجموعه ای از کشورها قصد داشتند کشور ما را از پای درآورند اما نتوانستند و ما پیروز شدیم، اکنون باید نسل جوان را با این آرمان ها همراه کنیم، اگر جوانان وارد میدان بشوند نتیجه بسیار مطلوب خواهد بود چرا که جوانان ما در هر عرصه ای توانستند موفق عمل کنند.

شادمهر با بیان اینکه انتقال جانفشانی های دوران دفاع مقدس به جوانان امروز ما امری حائز اهمیت است، تاکید کرد: در همین بحث مبارزه و کنترل کرونا ما می توانستیم با استفاده از ظرفیت بسیج از کمک جوانان بهره ببریم.

وی گفت: نسل امروز ما در این سال ها از ایثارگری های گذشتگان خود فاصله گرفتند، این نسل نه بوی باروت را احساس کرده است و نه فضای سنگر و جبهه را.
منبع:ایسنا
انتهای پیام 

کد خبر: 1074282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =