برگزاری جلسه ویژه نمایندگان با معاون وزیر ورزش درباره استقلال

عضو فراکسیون ورزش از برگزاری جلسه ویژه نمایندگان مجلس با مدیران باشگاه استقلال و معاون اقتصادی وزیر ورزش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، احسان قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگویی اختصاصی از برگزاری جلسه ویژه نمایندگان مجلس با مدیران و رئوسای کانون‌های هواداری استقلال در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این جلسه امروز (یکشنبه) برگزار خواهد شد که در آن جمعی از پیشکسوتان نیز حضور خواهند داشت و طی آن به مشکلات استقلال رسیدگی خواهیم کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته این جلسه در 2 بخش خواهد بود که در بخش دوم آن معاون اقتصادی وزارت ورزش حضور خواهد داشت تا مسائل اقتصادی باشگاه استقلال را بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات و مسائل استقلال این روزها بسیار زیاد است، گفت: در همین مدت کم شاهد تغییرات در مدیریت باشگاه و آمدن سرپرست بوده‌ایم. همچنین باشگاه تا مدتی درگیر انتخاب سرمربی بود که البته به تازگی سرمربی جدید خود را انتخاب کرد. ضمن آنکه باشگاه استقلال مشکلاتی را در بحث بازیکنان دارد که باید حل شود.

قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر اینکه مشکلات در باشگاه استقلال کم نیست، افزود: جلسه‌ای که ما در دستور کار قرار داده‌ایم به خاطر خواسته گسترده هواداران این تیم بود که چندی پیش مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند و امیدواریم این مسائل و مشکلات حل شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا تمهیدات لازم برای حل بدهی‌های باشگاه استقلال و اخذ جواز حرفه‌ای صورت گرفته یا خیر، تصریح کرد: ما نمایندگان مجلس از آنجایی که باشگاه استقلال در مالکیت وزارت ورزش است و طلبکاران از وزارت‌خانه شکایت دارند، به بحث مشکلات باشگاه ورود کردیم.

کد خبر: 1076509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =