۴۱ گزارش تحلیلی حکمرانی در جهان پساکرونا منتشر شد

گزارش‌های تحلیلی حکمرانی در جهان پساکرونا در صفحه سایت معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه قرار گفت.

میثم چگین سرپرست مرکز مطالعات، برنامه ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به گزارش‌های تحلیلی حکمرانی در جهان پساکرونا، اظهار کرد: این گزارش ها حاصل تلاش ۴۱ کارگروه تخصصی متشکل از هیئت‌های اندیشه ورز استانی و با بهره گیری از بیش از ۴۰۰ استاد دانشگاه و راهبری حجت الاسلام حسن خیری رئیس سابق مرکز مطالعات، در بهار امسال تدوین شده است و برای استفاده جامعه دانشگاهی کشور، به طور کامل و در قالب ۴۱ گزارش بارگذاری و قابل استفاده است.

وی افزود: این گزارش‌ها محصول جلسات فشرده و متعدد بارش فکری است که در هر کارگروه در محورهای تعیین شده و با تمرکز بر ارائه پیامدها و راهبردها ارائه شده است. بدون تردید این گزارش ها می‌تواند مقدمه ای برای مطالعات راهبردی آتی و زمینه ساز طرح های پژوهشی بعدی باشد.

چگین در پایان خاطرنشان کرد: لازم است از حمایت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین هدایت معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه و  تلاش همکاران این معاونت و هیئت‌های اندیشه ورز استانی که در به ثمر نشستن این مطالعات نقش بسزایی داشتند، تشکر و قدردانی داشته باشم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =