فکری: مخالف جدایی قائدی هستم و به زودی به تمرینات اضافه می‌شود/ خودمان به ملی‌پوشان استراحت دادیم

سرمربی استقلال شرایط این روزهای این تیم را تشریح کرد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمود فکری، سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار داشت: سیاست اولیه خود من و باشگاه به این صورت است که ما بتوانیم با بازیکنان تمدید قرارداد کنیم و آنها را حفظ کنیم و تمام تلاشمان در این موضوع است که بازیکنان حفظ شوند. با توجه به بازیکنانی که تا با امروز جذب شدند یک جای خالی برای جذب بازیکن جدید داریم و من فکر می‌کنم آن یک نفر زیاد مهم نباشد و مهم تمدید با بازیکنان و حفظ آنهاست. به باشگاه تاکید کردیم هرچه سریعتر این مشکلات رفع شود و بدهی بازیکنان پرداخت شود و از طرفی هم با آنها تمدید قرارداد داشته باشیم.

وی افزود: یک سری مشکلات متاسفانه از قبل وجود داشت و یک سری مشکلات هم به آن اضافه شده است. بحث بسته بودن پنجره نقل و انتقالات است و تمرکز باشگاه بیشتر روی رفع این مشکل است تا با پرداخت بدهی پنجره باز شود و یک سری مسائل دیگر است که باید حل شود تا بدون مشکل و با تیم کامل راهی مسابقات شویم.

سرمربی استقلال در مورد زمان اضافه شدن ملی‌پوشان به تمرینات هم گفت: ما یک فصل فرسایشی 14-15 ماهه را در پیش داشتیم و بعد از آن بازیکنان راهی رقابت‌های آسیایی شدند و بعد هم تعدادی از آنها به اردوی تیم ملی رفتند که این نفرات هیچ استراحتی عملاً نداشتند و نیاز به چند روز استراحت داشتند و از نظر علمی هم حتی به نظرم جا دارد این افراد 2 هفته استراحت کنند ولی به هر حال برخی از آنها مثل عارف غلامی و رشید مظاهری زودتر اضافه شدند و برخی دیگر هم طی روزهای آتی اضافه خواهند شد. بعضی از بازیکنان هم نیاز به تمدید قرارداد دارند و هنوز قراردادشان تمدید نشده و بعد از توافق و تمدید اضافه می‌شوند.

فکری در مورد اینکه غیبت دیاباته و قائدی ارتباطی به احتمال جدایی آنها دارد یا نه هم توضیح داد: در مورد قائدی همانطور که گفتم او مشغول استراحت است و به زودی اضافه خواهد شد. بحث جدایی اگر مطرح باشد یک بخشی اش مربوط به باشگاه است و بخش دیگرش مربوط به نظر بنده است که موافق جدایی او نیستم. در مورد شیخ هم باشگاه با او در تماس است و بحث پرداخت مطالباتش و اینکه قراردادش در فصل جدید نیاز به توافق مالی دارد و باید انجام شود و هرچه زودتر به تمرینات برگردد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =