لوک اویل روسیه تولید نفت خود در عراق را افزایش می‌دهد

ایگور زوبارف، مدیر خاورمیانه دومین تولیدکننده بزرگ نفت روسیه، لوک‌اویل، گفت این شرکت در نظر دارد به محض پایان توافق کاهش تولید گروه اوپک پلاس، تولید نفت خام خود در عراق را افزایش دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از راشاتودی، ایگور زوبارف، مدیر خاورمیانه دومین تولیدکننده بزرگ نفت روسیه، لوک‌اویل، گفت این شرکت در نظر دارد به محض پایان توافق کاهش تولید گروه اوپک پلاس، تولید نفت خام خود در عراق را افزایش دهد.

تحت توافق کاهش تولید اوپک پلاس تولید کنونی نفت عراق در ۳.۶ میلیون بشکه در روز محدود شده است اما این کشور نیازمند این است تا در پایان امسال برای جبران تخلف از کاهش تولید قبلی، تولید خود را از این هم پایین‌تر بیاورد.

عراق برای التزام به کاهش تولید اوپک پلاس از غول‌های نفت جهانی، مانند بی پی، اکسون و لوک‌اویل، که در این کشور فعال هستند، خواسته بود تولید خود را کاهش دهند.

لوک‌اویل که در میدان نفتی بزرگ غرب قرنه فعال است در نظر دارد با آغاز سال آینده تولید نفت خود را بالا ببرد. در سال ۲۰۱۹ تولید نفت غرب قرنه ۴۰۰ هزار بشکه در روز بود و لوک‌اویل در نظر داشت با فاز دوم توسعه این میدان تولید نفت آن را به ۴۸۰ هزار بشکه در روز برساند. این در حالی است که تحت توافق کاهش تولید اوپک تولید کنونی لوک‌اویل از این میدان به ۲۸۰ هزار بشکه در روز محدود شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1078033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =