معرفی برگزیدگان مسابقه خاطره‌نویسی دفاع‌ مقدس

فرمانده بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از معرفی برگزیدگان مسابقه خاطره‌نویسی دفاع‌مقدس در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  نخستین  مسابقه خاطره‌نویسی دفاع مقدس به همت بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در سطح کارکنان برگزار و پس از داوری از سه اثر برگزیده تجلیل شد.

فرمانده بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در حاشیه این مراسم با اشاره  به تأکید مقام معظم رهبری در زمینه ثبت و نگارش خاطرات سال‌های دفاع مقدس گفت: این مسابقه در راستای فرمایش معظم‌له برگزار شد که می‌تواند مقابل تهاجم فرهنگی و زورگویی دشمنان بایستد و با آن مقابله کند که یک نوع مدل مقاومت عملیاتی و از جنس ایثار است.

1

غلامعلی پوررضائی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج کارمندی جمع‌آوری خاطرات همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با همکاری حوزه پژوهشی در قالب کتاب است.

به گزارش ایسکانیوز در این آیین از  نفرات برتر مسابقه خاطره‌نویسی دفاع مقدس؛ حکیمه رئیسی با عنوان (لعنت به جنگ، درود به هشت سال دفاع مقدس)، بهروز سبزه‌زاری با عنوان (شهری در دو جبهه دزفول قهرمان) و فاطمه یوسفی با عنوان (روایت کودکی از شهر موشک‌ها، دزفول) تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =