فرصت ۳ روزه برای استفاده تسهیلات فرزندان اعضای هیئت علمی در کنکور

دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد پذیرفته شدگان کنکور ۹۹ برای استفاده از تسهیلات فرزندان اعضای هیئت علمی ۴۸ ساعت پس از اعلام نتایج ۳ روز فرصت دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ برای استفاده از تسهیلات فرزندان اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۹۹ مطابق دستورالعمل اجرایی جدید نقل و انتقالات فرزندان اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، ۴۸ ساعت پس از اعلام نتایج آزمون سراسری ۹۹ آغاز و به مدت ۳ روز به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

اعضای هیئت علمی متقاضی استفاده از تسهیلات فرزندان هیئت علمی می توانند پس از تکمیل فرم معرفی نامه از طریق خدمات غیر حضوری سامانه میز خدمت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران اقدام کنند و در صورت تمایل نیز می توانند به صورت حضوری مراجعه کنند.

نحوه اجرای این تسهیلات به این گونه است که ثبت نام همانند سال گذشته، به صورت اینترنتی و با مراجعه به آدرس http://fm.sanjesh.org/۹۹/ انجام و مدارک لازم طبق بند ۵ دستورالعمل اجرایی تهیه و اسکن آنها را از طریق این سایت ارسال و انتخاب رشته کنند.

طبق دستورالعمل جدید تغییر رشته و انتقال مشروط حذف شده است و فرزندان اعضای هیات علمی فقط امکان انتقال با کسب حد نصاب ۹۰ درصد نمره آخرین نفر پذیرفته شده در سهمیه مربوطه را دارا هستند.

تقاضای داوطلبان، بررسی شده و نتایج به همراه تصاویر مدارک ارسالی به سازمان، بر روی پرتال دانشگاه‌های مبدا و مقصد http://university.sanjesh.org/sarasari/ قرار می گیرد. نتیجه وضعیت هر داوطلب از طریق پروفایل شخصی (صندوق شخصی داوطلب که در زمان ثبت نام برای او ایجاد می شود) و یا پیامک به اطلاع ایشان خواهد رسید.

معرفی شدگان با اصل مدارک ارسالی در زمان تعیین شده به دانشگاه مقصد مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

دانشگاه مقصد باید اصل مدارک را با تصاویر ارسال شده بررسی و با پرتال تطبیق داده و سپس نسبت به ثبت نام ایشان اقدام کند. در صورت وجود هر گونه مغایرت در مدارک، ثبت نام امکان پذیر نخواهد بود و باید مراتب برای بررسی به این سازمان اعلام شود.

در صورت مغایرت اطلاعات موجود در پرتال و مدارک ارائه شده توسط داوطلبان، قبولی داوطلب لغو می شود.

داوطلبانی که با استفاده از این تسهیلات نقل و انتقال می‌یابند نیازی به ثبت نام در دانشگاه مبدا ندارند، دانشگاه مبدا باید مدارک قبولی و کارت ورود به جلسه داوطلبان را به دانشگاه مقصد ارسال کند.

فرزندان اعضای هیئت علمی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و یا آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و یا پذیرش بر اساس سوابق تحصیل آزمون سراسری ۹۹ پذیرفته شده اند برای استفاده از تسهیلات باید مدارک مورد نظر را از طریق پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش پزشکی http://darkhast.sanjesh.org/ ثبت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =