امکان تغییر تاریخ برگزاری آزمون فراگیر دانشگاه پیام‌نور وجود دارد

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: آزمون این دوره ۱۷ بهمن ماه برگزار خواهد شد، اما با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا در نهایت تاریخ برگزاری آن با توجه به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا ممکن است تغییر کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، غلامرضا بخشی خانیکی ضمن بیان این مطلب گفت: ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور نوبت بیست و یکم از روز ۵ آذرماه آغاز شده است متقاضیان می توانند تا ۱۲ آذرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دکتر خانیکی با اشاره به ارائه رشته جدید در استان تهران افزود: در بیست و یکمین نوبت آزمون فراگیر، دانشگاه پیام نور برای اولین بار در رشته روانشناسی اجتماعی در مرکز تهران جنوب دانشجو می پذیرد. در استان تهران در ۱۲۴ رشته تحصیلی  از طریق  این آزمون دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته می شود.

وی اظهار کرد: آزمون این دوره ۱۷ بهمن ماه برگزار خواهد شد، اما با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا در نهایت تاریخ برگزاری آن با توجه به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا ممکن است تغییر کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران دوره فراگیر را گزینه ای مناسب علاقمندان به تحصیل در دوره کارشناسی ارشد عنوان کرد و گفت: داوطلبان بدون استرس کنکور با مطالعه منابع معرفی شده در هر رشته در این آزمون شرکت می‌کنند و پذیرفته شدگان از ترم دوم وارد دانشگاه می‌شوند. بدین معنا که دروس دوره دانشپذیری آنها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می گیرد، به عنوان ترم اول محسوب می شود.

وی با اشاره به تمهیداتی که دانشگاه پیام نور در دوران شیوع کرونا برای دانشجویان در نظر گرفته است گفت: در این ایام کلیه کلاس های آموزشی و آزمون های پایان ترم به صورت الکترونیکی برگزار می شود. همچنین کلیه امور ثبت نام پذیرفته شدگان مهر نیز به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام شد.

وی با عنوان اینکه این دانشجویان از کلیه تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود، تصریح کرد: مدرک دوره های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است. همچنین داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوالات خود درباره آزمون فراگیر به پورتال دانشگاه پیام نور استان تهران به نشانی http://tehran.pnu.ac.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =