ائتلاف کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال تهران

بلاتکلیفی انتخابات هیئت فوتبال تهران در حال نزدیک شدن به دومین سال خود می باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در روزهایی که اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با تغییر مدیر کل روبرو شده اما هنوز خبری از برگزاری انتخابات ریاست هیئت فوتبال به گوش نمی رسد. در این میان در حالی که اغلب کاندیداهای پست ریاست هیئت فوتبال فعالیت های انتخاباتی خود را متوقف ساخته اند، بیش از نیمی از کاندیداها با ائتلاف و تشکیل یک گروه در پی موفقیت در انتخابات و پس از آن تحول آفرینی برای فوتبال پایتخت می باشند.

خبرها حاکی از آن است که این گروه ائتلافی از تاخیر ایجاد شده استفاده کرده و با اهداف مشترک و تهیه میثاق نامه و تدوین برنامه های راهبردی گرد هم آمده و راهکار برون رفت فوتبال تهران از وضعیت کنونی را در کار تیمی و برنامه محوری می دانند.

از این رو با برگزاری جلسات و دیدار با جمعی از بزرگان فوتبال تهران و همچنین مسئولین ورزش استان تهران به تشریح اهداف و برنامه های خود پرداخته و از نقطه نظرات کارشناسی و راهنمایی بزرگان فوتبال بهره می گیرند.

در این خصوص و در هفته گذشته، جلسه ملاقاتی میان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اعضای گروه ائتلافی انجام پذیرفته و این جمع ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیر کل ورزش استان در سمت جدید، ساعاتی پیرامون مسائل و مشکلات فوتبال تهران و نیز تاخیر در روند انتخابات هیئت فوتبال به بحث و گفتگو پرداختند.

در این جلسه نصراله پریچهره مدیر کل ورزش استان تهران بر تعیین تکلیف هر چه زودتر انتخابات هیئت فوتبال تهران و لزوم شفافیت و عدالت محوری در فرآیند انتخابات هیئت فوتبال اشاره داشتند و هموار سازی مسیر رشد جوانان، رضایتمندی ذینفعان فوتبال و همچنین توسعه کمی و کیفی فوتبال پایتخت را از مولفه های مهم عنوان کردند.

لازم به ذکر است این گروه متشکل از کاندیداهای نام آشنا و چهره های فعال فوتبال می باشد که معتقدند از طریق هم افزایی در سایه برنامه ریزی و بهره مندی از ظرفیت های مختلف، می توان نقش مهمی در آینده رو به رشد فوتبال تهران ایفا کرد.

از سوی دیگر این ائتلاف و فعالیت جمعی کاندیداها، اتفاقی کم سابقه به شمار می آید که مورد حمایت جمعی از پیشکسوتان فوتبال تهران و تعدادی از روسای اسبق هیئت فوتبال تهران قرار گرفته است. مضاف بر اینکه می تواند نقطه عطفی در انتخابات ورزشی کشور بوده و همچنین الگویی برای سایر هیئت های فوتبال و حتی انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال باشد تا از طریق خرد جمعی و مشارکت عمومی، در نهایت شایسته گزینی را با خود در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =