شهادت دانشمند هسته‌ای ایران در یک عملیات تروریستی ناجوانمردانه

محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، عصر امروز جمعه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی، ساعتی قبل صدای یک انفجار و تیراندازی در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد خبرساز شد که با گذشت چند ساعت از این اتفاق، خبرها حکایت از آن دارد که این حمله، تروریستی بوده است.

بنا بر اطلاعات منتشر شده، محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته کشورمان و رئیس سازمان پژوهش وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فردی است که در این عملیات تروریستی ناجوانمردانه مورد سوءقصد قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

شاهدان عینی یک انفجار و پس از آن صدای رگبار را تایید می‌کنند.

جزئیاتی از عملیات ترور شهید فخری زاده

شبکه خبر اعلام کرد که در این حمله تروریستی، میان محافظان دکتر محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش وزارت دفاع و تروریست‌ها، درگیری و تیراندازی رخ داده است.

بلافاصله بعد از پایان درگیری، شهید فخری‌زاده به داخل درمانگاه شهر آبسرد منتقل شده و بعد از گذشت ۳۰ دقیقه با بالگرد به بیمارستان انتقال داده می‌شود که متاسفانه به دلیل جراحت وارده به فیض شهادت نائل می‌شود.

ردپای موساد در ترور دانشمند ایرانی

شهید محسن فخری‌زاده تنها دانشمند هسته ای ایرانی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نام او را مستقیما در شوی تبلیغاتی ۲ سال پیش خود به زبان آورده و مدعی شده بود روی برنامه تسلیحاتی اتمی کار می‌کرده است.

نام این شهید بزرگوار، از طریق لیست سازمان ملل در اختیار موساد قرار گرفته بود. وی در این لیست تحت عنوان «دانشمند ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس پیشین مرکز تحقیقاتی فیزیک (PHRC)» معرفی شده بود.

پیش از این یک پایگاه خبری مدعی شده بود که عوامل موساد پیشتر تلاش کرده‌اند یک دانشمند هسته‌ای ایرانی به نام «محسن فخری‌زاده مهابادی» که مسئول راکتور اتمی تهران است را ترور کنند.

وبگاه «واللا نیوز» گزارش داده بود که تمام دانشمندان هسته‌ای ایرانی که پیشتر ترور شدند یا سوء قصدی علیه جان آنها انجام گرفته، عملیات آن توسط عاملین موساد اجرا شده است.

مقامات اطلاعاتی خارجی موساد به «واللا» گفته بودند که فخری‌زاده در لیست ترور موساد قرار دارد.

واکنش ترامپ به ترور دانشمند ایرانی

رئیس جمهور در اولین اقدام خود توییت «یوسی میلمن»، خبرنگار صهیونیست که ترور شهید فخری‌زاده را ضربه‌ای روانی و فنی  به ایران دانسته بود، بازنشر کرده است.

 شبکه خبری المیادین لبنان نیز به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد: «از توییت رئیس جمهور ترامپ اینگونه فهمیده می‌شود که عملیات ترور "فخری‌زاده" احتمالا اقدام مشترک آمریکا و اسرائیل بوده است».

کد خبر: 1082019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 0
      من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      خدا بیامرزدش
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان اگر انتقام در سطحی که برای طرح مقابل قابل درک باشد، گرفته نشود؛ باب ترور و جنایت باز می‌ماند.