پیام تسلیت آقامیری به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با صدور پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای کشور شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سید محمودرضا آقامیری در طی پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای کشور شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

در متن پیام آقامیری آمده است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا.
﴿آیه ٢٣ سوره احزاب﴾

 عصر جمعه همیشه غمگین است اما عصر این جمعه علاوه بر غم نیامدن موعود منتظر غم دیگری نیز این غروب را برای ما و مردم ایران سیاه نمود. خبر شهادت دکتر محسن فخری زاده، عزیزی که سال‌ها شاهد تلاشش برای اقتدار دفاعی ایران بودیم به دست تروریست‌های شقی و وابسته به نظام سلطه گر امریکا و اسرائیل ما را غمگین و عزادار نمود. محسن فخری زاده یکی از دانشمندان بزرگ فیزیک هسته‌ای بود که با تلاش و تخصص خود و بهره گیری از علم و پژوهش آنچه در توان داشت برای رفع نیازهای دفاعی و سایر نیازهای کشور و اقتدار ملت قهرمان ایران به مرحله عمل رساند.

ترس دشمن از وجود امثال محسن فخری زاده برای همگان مشخص است و ترور و حذف فیزیکی این افراد تنها راه باقی‌مانده برای این بزدلان و نا اهلان است که چون دزدان ذلیل شب رو ناجوانمردانه و با شقاوت نقشه شوم خود را عملی می‌نمایند. اما دشمن بداند که در سر خیال خام دارد، او فکر می‌کند فخری زاده آخرین نفر خواهد بود و با رفتنش تلاش‌هایش ابتر خواهد ماند و پس از رفتن محسن، دیگر کسی این مسیر را دنبال نخواهد کرد.

دشمن بداند اگر چه هر دانشمندی را که از ما می گیرد فقدانی را در مسیر حرکت ما ایجاد می کند، اما نخبگان این کشور نشان داده‌اند که هم قسم هستند که نگذارند خلاء و فقدانی در این مسیر ایجاد گردد و نه تنها تلاش‌های آن شهید بزرگ ابتر نشده بلکه با قدرت بیشتر دنبال خواهد شد.

دشمن بداند غیرت و جسارت دانشمندان ایرانی اجازه نمی‌دهد که از این صحنه‌ها آنان را متزلزل کند بلکه خواهید دید هر ستاره‌ای که از این آسمان بگیرید ده‌ها ستاره دیگر سر بر آورند و دیده‌ها را خیره خواهند نمود.

ایشان دانشمندی بود که در زمینه هسته‌ای جایگاه ویژه و اثرگذار داشته و ایثارگرانه مسیر را برای جوانان و آیندگان هموار و باز نموده است.

خداوند روح این شهید بزرگوار ما را از خوان پر نعمت اش برخوردار گرداند زیرا خودش فرموده است که شهیدان زنده و در نزد پروردگارشان روزی داده خواهند شد.

این‌جانب شهادت این دانشمند بزرگ هسته ای کشور را به خانواده بزرگوار ایشان، محضر مقام معظم رهبری مد ظله العالی، همکاران و مردم غیور ایران تبریک و فقدان این شخصیت برجسته علمی را تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =