بازار مرغ را از دست دلالان درآوردیم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بازار را از دست دلالان و واسطه‌ها در بخش عمده‌فروشی درآوردیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه نشست ویژه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی چرایی قیمت گوشت مرغ اظهار داشت: با دستوری که رئیس جمهور به وزارت جهاد کشاورزی داد از دوشنبه وزارت جهاد کشاورزی با همکاری همه به ویژه وزارت صمت به بازار ورود کرد و مرغ گرم و مرغ منجمد با کیفیت را وارد بازار کردیم.

وی افزود:‌ تقریباً می‌توان گفت که بازار را از دست دلالان و واسطه‌ها در بخش عمده‌فروشی درآوردیم و قیمت را که در بازار بهمن حدود ۳۵ هزار تومان امروز و پنج‌شنبه به قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان رساندیم.

وی گفت: همکارانم در وزارت صمت هم نظارت خود را بر خرده‌فروشی‌ها شروع کردند و امیدواریم این بازار را هم تثبیت کنیم.

خاوازی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمبود نهاده‌ها را به شدت پیگیری‌ می‌کنیم تا تمام واحدهای تولیدی ما بتوانند این را در اختیار داشته باشند.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از اتفاقاتی که رخ داد صفی بود که روز اول برای توزیع مرغ ایجاد شد که این صف کلاً در میدان بهمن و در صفر خرده‌فروشی برداشته شد و به تمام میادین میوه و تره‌بار ارسال شد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ‌اکنون استارتاپ‌های بزرگی ورود پیدا کردند که مرغ را در خانه‌های مردم در اختیارشان قرار دهند.

خاوازی گفت: از امروز این مرغ گرم و همچنین مرغ منجمد را از کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای وارد کردیم که از این طریق مرغ در اختیار مردم قرار گیرد تا صفی ایجاد نشود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =