کسب مجوز مرکز آموزشی همکار استاندارد ملی توسط دانشگاه آزاد اسلامی سمنان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان اعلام کرد که این دانشگاه به‌عنوان نخستین مرکز دانشگاهی استان بین تمام دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی، موفق به اخذ تأییدیه مرکز آموزشی همکار اداره استاندارد در سطح ملی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، عبدالله خالصی‌دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: در راستای تحقق اهداف کلان دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای از طریق ارائه آموزش‌های کوتاه‌مدت تخصصی، کاربردی، آزمایشگاهی و تحقیقاتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان موفق به اخذ أتاییدیه مرکز آموزشی همکار اداره استاندارد با کسب رتبه نخست در سطح ملی شد.

وی افزود: با پیگیری‌های مجدانه حوزه معاونت پژوهش و فناوری و مرکز خدمات شبکه آزمایشگاهی و تحقیقاتی واحد دانشگاهی سمنان و همکاری بی‌شائبه اداره کل استاندارد استان سمنان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به‌عنوان نخستین مرکز دانشگاهی استان، موفق به اخذ این مجوز شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با توجه به ظرفیت‌های پژوهشی منحصربه‌فرد دانشگاه آزاد اسلامی سمنان بیان کرد: دوره‌های تدوین استاندارد، مدیریت کیفیت، برق و الکترونیک، مهندسی ساختمان و فرآورده‌های ساختمانی، صنایع پلیمر، خودرو نیرومحرکه، معدن و مواد معدنی، اندازه‌شناسی و اوزان و مقیاس‌ها، بسته‌بندی، فناوری نانو، فناوری اطلاعات، فناوری ارتباطات، تجهیزات و فرآورده‌های نفتی، انرژی، مکانیک، فلزشناسی، مهندسی پزشکی، اسناد و تجهیزات اداری و آموزشی ازجمله موضوعات زمینه‌ای برای همکاری با سازمان ملی استاندارد ایران است.

خالصی‌دوست با اشاره به آمادگی واحد سمنان برای همکاری با صاحبان صنعت، معدن و تجارت در برگزاری کارگاه‌های آموزشی و انجام آزمایش‌های مورد نیاز ابراز امیدواری کرد که این همکاری نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و صنعتی استان داشته باشد.

به گزارش بر اساس مجوز صادره، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با دارا بودن ۶۴ عنوان آزمایشگاه و کارگاه‌ تخصصی، اعضای هیئت علمی متخصص و کارشناسان مجرب، توانسته است بین تمام دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی استان سمنان، عنوان نخستین مرکز علمی همکار با حیطه فعالیت ملی را از سازمان ملی استاندارد ایران به‌مدت سه سال به خوداختصاص دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =