تشکیلات خودگردان در برقراری روابط امنیتی با تل آویو تجدیدنظر کند

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» از رهبران تشکیلات خودگردان خواست در روابط و همکاری امنیتی خود با رژیم صهیونیستی بازنگری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از العهد، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در جدیدترین مواضع خود خواستار بازنگری رهبران تشکیلات خودگردان فلسطین در روابط امنیتی با رژیم صهیونیستی شد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش حماس خواستار همسویی رهبران تشکیلات خودگردان با دیگر گروه‌ها و جریان‌های ملی و اسلامی فلسطین و مقابله با خطرات روزافزون پیش‌روی مساله فلسطین شد.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد که تشکیلات خودگردان باید از توهم بازپس گیری حقوق سلب شده از رهگذر برقراری روابط با رژیم اشغالگر و دل بستن به رئیس جمهور جدید آمریکا دست بکشد.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه نیز گفت که دونالد ترامپ ۳ سال پیش در جنایتی بزرگ قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت که این سیلی محکمی به جریان سازشکار و رهبران تشکیلات خودگردان بود که آن زمان در انتظار رونمایی از طرح صلح ترامپ بودند.

حازم قاسم هشدار داد که دل بستن تشکیلات خودگردان به جو بایدن نیز نتیجه مشابهی در پی خواهد داشت و موضع آمریکا در قبال قدس ثابت و غیرقابل تغییر است. وی پیشتر نیز در سخنانی از تشکیلات خودگردان فسلطین به شدت انتقاد کرده بود.

سخنگوی حماس در این خصوص گفته بود: سوال اساسی پیرامون سیاست‌های تشکیلات خودگردان فلسطین در قبال رژیم صهیونیستی این است که چرا این تشکیلات هر بار تعهداتش در خصوص مواجهه با اشغالگران را زیر پا می‌گذارد؟

وی در ادامه تصریح کرده بود: مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین همواره انعطاف زیادی از خود در همکاری با اشغالگران صهیونیست نشان می‌دهند. این درحالی است که در عین حال، رفتار سختگیرانه‌ای با گروه‌های فلسطینی در پیش می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =