مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین دانشگاه و بسیج دانشجویی استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در مراسم تکریم و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی این دانشگاه با اشاره به نقش و جایگاه ارزشمند بسیجیان در جامعه گفت: حضرت امام خمینی (ره) از بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا یاد می کردند و همواره مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ضمن ارج نهادن به بسیج و بسیجیان می فرمایند بسیجی یعنی همیشه در میدان عمل بودن، خالص بودن و بسیجیان برای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

 ابراهیم رحیمی از خدمات یکساله مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد قدردانی و برای مسئول جدید آرزوی موفقیت کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم در این مراسم گفت: بحث بسیج و بسیج دانشجویی همزاد با نهضت حضرت امام خمینی (ره) است یعنی از زمان شروع نهضت اسلامی به رهبری امام راحل، دانشجویان همراه امام بودند و در انقلاب اسلامی، امام این نقش را رسمیت بخشیدند و عنوان بسیج دانشجویی را مطرح کردند.

حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد افزود: بسیج از ارزنده ترین یادگاران امام راحل است و مقام معظم رهبری هم هر ساله با نشستی که با بسیجیان کشور دارند انتظارات جدیدی را مطرح می کنند.

وی اظهار کرد: از همه مهمتر و شاخصه اصلی بسیج، اخلاص بسیجیان است اخلاصی که باعث شده خود را متعلق به این نظام و این ملت بدانند و تمام نگاه هایشان را از خارج قطع کنند و تمام تلاششان را در راه اعتلای نظام و کشور بگذارند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش مهم بسیجیان در عرصه های سیاسی، فرهنگی و سازندگی، تصریح کرد: بحمدلله در عرصه سازندگی در سطح کشور و در دورانی که انقلاب اتفاق افتاده فعالیتی به اندازه فعالیت بسیجیان در این عرصه نداشتیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در عرصه سیاسی انتظار می رود نبض مسائل سیاسی دانشگاه در دست دانشجویان بسیجی باشد و اگر از دست بسیجیان خارج شد دانشگاه لطمه می بیند و در نتیجه نظام لطمه می بیند.

مرتضی کریمی مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: موذن انقلاب اسلامی دانشجویان بسیجی هستند و در کشورمان هرکجا موفقیتی مشاهده می شود مدیون حضور چشمگیر دانشجویان بسیجی هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، مصطفی کیانی دهکردی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به ارائه گزارشی جامع از فعالیت های یکساله خود پرداخت.
درپایان این مراسم، با اهدای لوح سپاس از زحمات و خدمات خالصانه مصطفی کیانی دهکردی مسئول سابق بسیج دانشجویی تقدیر و سجاد محمدی به عنوان مسئول جدید پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی شهید باکری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد معرفی شد

کد خبر: 1083157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =