تکرار بودجه‌نویسی غلط مشکلات کشور و مردم را افزایش خواهد داد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: دولت باز هم نتوانسته تحولی در بودجه نویسی داشته باشد و تکرار همان بودجه نویسی غلط باز هم مشکلات کشور و مردم را افزایش خواهد داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، اسدالله بادامچیان در اعلام مواضع هفتگی این حزب، با اشاره به انتخابات سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات سال آینده اعتقاد به وحدت همه نیروهای ارزش گرا دارد، زیرا شرایط جهانی، بحران همه جانبه آمریکا و کشورهای سه‌گانه اروپایی، مشکلات اقتصادی و سیاسی منطقه، مشکلات کرونایی، گام دوم انقلاب اسلامی و ضرورت حل مشکلات مردم ایجاب می‌کند که همه نیروها با هم در وحدت و همراهی و یاری دهی به یکدیگر قرار گیرند.

وی تصریح کرد: جامعه روحانیت می‌تواند محور این وحدت برای همگان باشد، لذا هراقدامی تحت هر عنوانی در جهت تضعیف این وحدت باشد را آسیب زا می‌داند که موجب تجری دشمنان اسلام و جریانات مسئله‌دار خواهد شد و از همگان دعوت می‌کنیم در محور وحدت و تجمع همه نیروها اقدام کنند.

 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مواضع ایران در برابر رویدادهای جهانی باید یکپارچه و هماهنگ در چارچوب رهنمودهای، ولی امر مسلمین باشد و مجلس و دولت و همه قوا با هم همراهی کنند، اگر دولت در موردی نظر خاصی دارد طبق اصل قانون اساسی و با رهبری در میان بگذارد.

بادامچیان تاکید کرد: ایران به هیچ وجه از حقوق مسلم هسته‌ای صلح آمیز و سایر حقوق خود در برابر فشارهای بیگانگان کوتاه نیامده و نخواهد آمد.

وی تصریح کرد: اگر آمریکا در سیاست جدید دولت آینده خود بخواهد مسیر زورگویی‌ها را ادامه دهد همانطور که در ۴۰ سال گذشته به جایی نرسیده باز هم شکست قطعی خواهد خورد و اگر بخواهد از این مسیر غلط بازگردد باید ابتدا بدون هرگونه مذاکره با لغو تحریم‌ها و استرداد حقوق تضعیف شده ایران شروع کند، والا در استمرار تهدید و قلدری و تحریم هیچگونه انتظاری جز مقاومت و پشیمان کردن زورگویان نباید داشت.

بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز دانشجو و گرامیداشت خاطره شهدا و مقاومت دلیرانه دانشجویان در ۱۶ آذر از جوانان و دانشجویان خواست که خود را برای گام دوم انقلاب اسلامی و نقش سرنوشت ساز جوانان در آن مجهز کنند و موجی جدید در دانشگاه‌ها و محیط‌های دانشجویی پدید آورند که تمدن نوین اسلامی را پایه‌گذاری کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: دولت باز هم نتوانسته تحولی در بودجه نویسی داشته باشد و تکرار همان بودجه نویسی غلط باز هم مشکلات کشور و مردم را افزایش خواهد داد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: تنها انتظار از نمایندگان مجلس است که دراین باره، اقدام اساسی و کاری موثر و راهگشا انجام دهند.

بادامچیان به مقاومت مردم یمن هم اشاره‌ای کرد و گفت: ثمرات مقاومت ملت قهرمان یمن، پیروزی‌های اخیر آنهاست که با ادامه مقاومت و جهاد تهاجمی به یاری خدای منتقم خون مظلومان، پیروزی نهایی آن‌ها نزدیک خواهد بود.

وی گفت: رژیم صهیونیستی مانند اربابش آمریکا در گرداب متعفن فساد، فحشا، فقر فرو رفته و روز به روز به پایان نکبت بار خود نزدیک می‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: در چنین شرایطی ملت قهرمان فلسطین، انتفاضه را با راهکاری جدید و شجاعت بیشتر افزایش دهند که نصر و فتح از خداوند متعال است.

بادامچیان در پایان بار دیگر بر ضرورت رسیدگی به اقشاری که از مقررات بهداشتی کرونا آسیب دیده و می‌بینند، تاکید و بر فعالیت تعاون اسلامی محله‌ای با محوریت مساجد تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =