حضور فصل بعدم در تیم دانشگاه آزاد قطعی نیست

شاهین همای اقدم بازیکن تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد از احتمال ادامه حضورش در این تیم گفت اما به قطعی نبودن این موضوع نیز اشاره نمود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ پس از قهرمانی تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری امسال، سراغ شاهین همای اقدم یکی از بازیکنان این تیم رفتیم و گفتگویی کوتاه با او ترتیب دادیم که در ادامه می‌خوانید؛

خودتان را معرفی بفرمایید؟
بنده شاهین همای اقدم هستم از تبریز در مسابقات رشته کراس کانتری و جاده شرکت دارم. از سال 86 در مسابقات کشوری شرکت میکنم و حدود 6 سال عضو تیم ملی هستم در سال های قبل در تیم های آواریس و ... بازی کردم و امسال هم که بازیکن دانشگاه ازاد هستم و خوشبخاته با همت بچه ها و حمایت مسئولان نتایج خوبی را کسب کردیم.

مسابقه برگزارشده امسال چطور بود؟
امسال به علت کرونا مسابقه کراس کانتری فقط یک مرحله برگزار شد و بنده توانستم مقام چهارم را کسب کنم، مرحله دوم و سوم هم برگزار نشد و مشخص هم نیست که برگزار خواهد شد یا خیر. به علت کرونا در کل سطح تمرین ها و مسابقه  کاهش پیدا کرده بود و سطح مسابقه پایین از انتظار بود .

برنامه تان برای آینده چیست؟
مستمراً تمرین های خود را ادامه می‌دهیم و ان شاالله برای سال آینده با همین تیم دانشگاه آزاد خواهیم بود که البته هنوز کامل قطعی نشده است. تیم ملی هم هنوز چیزی مشخص نیست.

مشکل خاصی در این مسابقات داشتید؟
تعداد مسابقات اگر بیشتر بشود خیلی خوب خواهد بود.

صحبت پایانی
انشاالله کرونا هرچه زود تر رفع بشود و انتظار حمایت از مسئولان داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =